Bir ateş atsalar İzmir yok ! Mustafa Kemal Atatürk yani Atam çok zeki ve akıllı deha ! Kendi ülkemiz de neden kötülüyorlar? ?

Onu da geçtim. Avrupa lider olarak biliyorlar. Bizimkiler sövüp sayıyor ! Yazık gerçekten. Haberleri yok ki bizi kendi silahımızla vuracaklar. Kardeş kardeşi kırdıracaklar.. Bu şahsi görüşümdür. Umarım geç olmadan doğru yolu bulurlar. Saygılarla.

Bir ateş atsalar İzmir yok ! Mustafa Kemal Atatürk yani Atam çok zeki ve akıllı deha ! Kendi ülkemiz de neden kötülüyorlar? ?
Cevapla