Kenenin adam öldürdüğü dönemde poseti kesip bagliyorduk ama galoş tarlaya uygun değil çabuk parçalanır. Ya bu adam şov için oraya gelse çorabı pantolonun üstüne ceker kolları yukarı kıvırırdı. Traktör için geldi galoş da giyer tulum da kirlenmemeye çalışmanın neresi kötü?
Normal geldi anormal bir sey bulamadım. Sonucta oradaki ciftcilerin cogu cizme giyiyor onun ayaginda kundura var o yuzden giymistir ya da pacasi kirlenmesin diye bska bsy dsunmuyrm
ya hele bir git sizi gibi medya kirlilikleri adam test sürücü icin apar topar inmiş meydana traktör sürmüş haşeretlerden tozdan kaşındırmasından korunmak için galoş takmış diye etmedigin laf kalmamış egerki onu düşünseydi kendi binmez kendi gitmez yalandan bir kurdela keser basıp giderdi cahilmisin nesin sen sanıyosunki şimdi biri cıkıp desin ayakkabısı sukadar para oakdar paraya verecek parası olanın onun gibi yüzlerce yakımı ayakkabısı olcagını hesap etmiyonmu en azından biraz düşün başkaları gibi tatillerde parmak arası terlıkle dolasmıyo ülke icin elektirikli traktör yapmış yüzde 95 tasarrufla 45 dakkada 7 saat aralıksız calısabilen traktörden bahsediyorum malesef teknolojıyı telefondan ibaret sanan bir kafanız oldugu icin üzülüyorum sizlere yaşında hayli genc ögrencek cok şeyin var ama malesef tesekkur yerine hala bir galoşun peşindesin diger meclisteki milletvekillerinin cogunun tatile cıktıgından bir habersin
tarımmı bitmiş verileri ac bak tarım bitmişmi yoksa calısacak işçimi yok tarım neye göre bitmiş kime göre bitmiş tarım bitiyse bunca insan nasıl yeyip içiyo karpuzlar tarlada cürüyo diye kimse almıyo diye ciftci aglıyo haberin var mı anca kulaktan duyma haberle tarım bitmiş diyelımki tarım bitmiş senin tabirinle ciftci neyden sikayetci biliyomusun bensöleyim yakıttan gübre fiyatlarından ürünün ucuz satılmasından peki devlet diyelım yanlış yaptı tarım bitti tabi tarım bitse biz ne yiyoruz ne ihrac ediyoruz demezlermı adama nese bunları gecelim yakıt işi cözdümü cözmek icin adım attımı evet önmüzde seçim felan var mı hayır bu adam niye show yapsın samimyetsiz olsun he tarım bitti tarım bitti acıkla nasıl bitti pazarda domates bazen patates niye artı biliyomusun aracılar stokcular depolarda saklayıp fiyatları artırmak icin yaptılar 50 kurusa aldıgı patatesı 5 tl 10 tl satma pesinde oldugu icin devlet naptı stokcuları bastı mallara el koydu bazıları gitti sırf hükümet zora girsin diye daglara döktü imha etti peki devlet bu krızı aşabilmek icin naptı secim zamanında ithal etmek zorunda kaldı peki secimler bitti ithal ürünler haric mevsimlik ürünün hangisi pahalı karpuzun kılosu 1 tl 2 tl fox haberi karpuzu 5 tl diye gösteriyo nerde 5 tl kılosu karpuzun bunlar hep siyasi manıpılasyonlar inanmayın araştırın varsada dogruluk payı mevsimine göre ciftci ürün yetiştirir seracılık her ülkenin yerinde yaygın degildir şimdi sana sercalıgı uzun uzunda anlatmayım mazallah fazla bilgiyle ülkeyi yönetmeye talip olursun :)))
Ya arkadasim ne yiyip ne iciyoruz ben sna soyliyeyim bizim afyon patatesi tarlada cururken biz suriyeden patates getiriyoruz. seker fabrikalarini kapatik seker pancarini bu ciftci nereye satacak tarim illa toprakta skntiyla bitirilmez mazotu artirirsn gubreyi arttirirsin ya organik tohumu bile yasaklarsn al sana tarim bitti gitti tohum yoksa ne var ulkede ekecek insan yokms neden yok acaba milletin biçtiği ektigini karsilamiyorda ondan. Sadece görmek istedgini görüyorsun daha dikkatli incelemeni tavsiye ederm
birincisi afyonun patetesinin türkiyede yettigini nerden biliyosun 2ncisi afyonun patatesi madem tarlada cürüyo niye satmıyosunuz satsanız fiyatlar aşagı düşmezmi birileri patetesi satmanızımı engellıyo gelelim seker fabrikasının satılmasına türkiyede kac seker fabrikası satıldı neden satıldı peki duran seker fabikaları neden satılmadı birincisi seker fabrikaların zarar edenleri kapatıldı ve devlet kurtuldu ciro edn sekerfabrikaalrı hala aktik örnek istersen bir sürü seker fabrikasını yazabılırım isim isim bunda anlastıysak ha mazota gelelım mazotu petrolü nbenzini türkiye belırlemez dünyada petrol cıkan ülkeler belirler mazot zamladıgı icinde devlet yani Şu an resimde gördügün traktoru yüzde 95 tasarruf saglaması icin 45 dakka sarj ıle 7 saat aralıksız traktör cıkardı yani aslında bu bir devrimdir ciftci mazottan kurtuldumu evet simdi gübreye gelelım gübreyle ilgili devlet calısmalarını sürdürüyo tesviklerini veriyo + hibe veriyo he geldık su senin tohumuna bir ortada geziniyo yerlı tohum gdo lu tohum israilden alınan bu tohumlar artık alınmıyo ve milli hakiki gdo suz tohumlar tarımca cogaltılıp ciftcimize veriliyo ha simdi geldım siyası boyutuna simdi patates oldu 10 tl domates oldu 7 tl millet ac diye bagırıyodu ciftci niye kazanamadı cünki stokculara aracılara mallarını kaptırdı hepsini bir kerede saattık diye sevinirken bir anda ellerinde zamlarla eriyen parayı gördüler neden enfılasyon dolar yükseldı peki Şu an niye düşüyo ben sölöleyim ic karısıklar yok ülke terörden arınıyo siyasi baskıların dış sıyası baskıların ise yaramıycagını ülkeler yavas yavas anladı cünki güclü bir liderimiz var hani senin galos giydi diye dalga gectigin eski zamanlarımızı bilmessin videoları ac ecevıtın günde 10 kez amerikadan özür diledigi günleride unutmayalım
Ya birak allahaskina agyon patatesi turkiyeye yetmiyoms bu mu yani disaridan alma sebebimiz afyon yetmediyse nigde var niğde yetmiyorsa nevsehir var ogren bak buralardada yetsyor patates 😂hatta Şu an gebzede bahcede bile var neyse seker de mi yetmyordu he tabi zarar ediyorms fabrikalar sen aldgimiz borclari anca böyle kapattik deme de zarar ediyordu de. Hadi o zarar ediyordu sattik tank fabrikasiyla ne alip veremedginiz vardi satmadginiz bir serefiniz kaldi da neyse... milli tohum dedigin ekersin seneye tekrar tohum alirsin meyveden simdiki tohunlari sadece bir kere ekebiliyorsun ikinciye vermiyor organik degilse 😂tabi sen bunuda kabul etmycen.. dis gucler neyi anlamis ya pasa pasa ozrunuzu diliyosunuz rusyalardan yok ucagi biz vurduk yok vurmadik yok pardon bir hata oldu diyosunuz papazmydi neydi istedikleri adami ellerne pasa pasa veriyorsunuz dis ulkelere sözde esip gurlyosunuz iki gun sonra istedklerni veriyorsunz ama ecevit ozur dilemis oluyor erdogan olmuyor 😂valla egleniyorm
güzel gercek yüzünüzü acıga vurun ha söle üretim yetse ithal edilmez bunu kafana sok ikincisi ögrenmeden karsıma gelme seker fabrikalarının bazıları zarar etti diye özellestı dış borc dersen sen git marshall yardımlarını kim aldı ona sor bu ülkeden imfyi kim kovdu ona bak ha sana tank fabrikasıyla ilgili yanlış bildigin seyi söleyim bilmemek ayıp degil ögrenmemek ayıp tank fabrikası vardı ama altay tanklarını üretmewk icin ortaga ihtiyac vardı bunu koc 7 milyar dolara yapcagını söledi bmc ise alt yapsı vardı tank paletı bmc verdi bununda sermeyesi yetmedigi icin katar ortaklıgıyla anlasıldı ve 40 milayara anlasıldı cumhurbaskanıda 500milyon dolarını sildi 3 milyar 500 nilyon dolara altay tankını imal etmeye başladı bmc ve katar ortaklıgıyla yani 4 milyardan kurtu yani anlıycagın koca 4 milyar zarardan devlet kurtardı malesef ögrenmedigin bir seyde tohum türkiyede tarımda yerli tohum stoklaması başladı bunu bir tarım bakanlıgına ya da tarım il müdürlügüne sorup ögrenebilirsin cahil kalma ucak meselesinde asla ülke geri adım atmadı özür dilemedi yanlış biliyosun rahip brunson meselsinde türkiye verdi diyosun korktuk ölemi peki hakan atillayı aldık amerikada bizden korktu verdi onu niye demiyosun
Ay icim sisti bosuna ugrasyorum. seni ikna edecegimi dusunmyorum zaten de belki birde bu pencereden bakarsin diye düşünüyordum umarm su feto olayonda kandirildik dedginiz gbi bu adamlada o gunlernizi goruruz insallah ne diyeyim. ha bu arada bayan oldugumuz icin siyasetten anlamaz muamelesi de yapmayin herkese bizde birseyler biliyoruz. Gerci sizin zihniyette kadinlarin pek bir söz sahipligi yok ya neyse uzatmaya gerek yok hadi eyvallah
, şte öyle düşünseydin seni muhatap almaz diye alırdım ama malesef ön yargı atom meselesı senin tarzın ben asla ön yargını yıkamam senin sabit fikirlisin ben sana bişey ıspatlamak istemiyorumki sadece dogruları gercekten git ögren sor sorustur istiyorum yalan siyasetle kulaktan duyma siyasetle siyaset yapılmaz yanlışları var mı elbette yanlışları var icinde fetöcü cıktımı cıkmıstır zamanında bütün siyasilerin fetöyle isbirligi var ama kimse bunların bu kadar hain terörist oldugunu elınde bayrak olan halkı öldürecek kadar gözleri dönmüş sekilde saldıracagını tahmin etmiyodu soru calıp dersaneerden yıgınla para götürdüklerinde bunları actıklarında hükümet yoktu malesef suclarken devlet siyasetcilerinin nerdeyse hepsi kol kolaydı erbakan haric ve erbakanın ögrernciside cumhurbaskanımızdır bunuda unutma ve fetöyle savasanda cumhurbaskanıdır
kusura bakma ama sehirden yazdıgında apacık bellı hiç köy hayatı görmediysen anlatayım ordakı insanlarda normalde cizme giyer cünki ordaki bictigi otlar ayaklarının icine girip cok büyük tahribat verip kasındırdıgı icin ve bazen bıcak gibi keskin oldugu icin giyerler böcekler keneler cabası ki cumhurbaskanında böyle kısa ve akılcı cözümü hem tozdan hem böcekten hemde kasındırma ya da tahrifattan urtarmak icin bir kücük önlem yani sen malesef bunu bile medyada cok büyük olaymış gibi konusup bunu bile siyasi bir ranta cevirdinya bundan büyük ayrımcılık bundan büyük medya kirliligi ollmaz üzülüyorum malesef bakıyorum sacma sapan yorumlar plajda erlıklemı gezersin ayakkabıylamı plajda ayakkabılı biri gezerse nolur ki toprakta takım elbiseyle gelmıssın oakdar ugrasmıs elektirikli traktör üretmişsin yüzde 95 yakıt tasarrufu yapmıssın 45 dkka sarjla 7 saat calısan traktör üretmişsin ama gel görki nankörsünüz malesef ölesiniz adamın takım elbiseyle tarlaya girdigini traktör sürdügünü samimi bulmuyosunda poşet gecirip kendini korumasını tozdan böcekten tarladakı o apların tahribatından korunmasını samimiyetsiz buluyosun yazık
medyada laf sokup kacacagını sanıyosun demi dogru oldugumu sende iyi biliyosun ama malesef at gözlügüyle baktıgın icin bir hükümete cumhurbaskanına karsı oldugun icin malesef göremiyosun insallah dogruları görüp biran evvel haklıya hakıını haksıza haksız oldugunu haykırırsın seni ilk tebrik edende ben olurum ha burada secimde yok yani öyle bir düşüncesi olsa bunu secimden önce cıkarır 0 faizle milete kredi verir ciftcinin oyunu alırdı bide hibelerle desteklerdi ki secim bitti hibeler yeni verilecek ciftciye ögrenmende fayda var şimdi kacabılırsın
Ya bir git işine ülkede yolunda giden bir tane şey yok durmadan yeşil alanları yoket hırsızlık yolsuzluk baskı senden olmayanları düşman ilan et ne ararsan var işçi bitmiş işçinin en büyük umudu kıdem tazminatına bilr göz dikmiş millet ac kendi sarayında zevk için de ama biz elestri yaptıkmi düşman kâfir vatan haini Allah sana akıl fikir versin efendi batıyoz efendu
En İyi Cevaplar