Gündem Recep Tayyip Erdoğanın İnstagramda yeni profil Fotoğrafı Çok karizma değil mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Asalet desen var, Karizma desen var, liderlik desen var, 😎☺️ Bu seçimide kazanacağına inanıyorum. Recep Tayyip Erdoğanın İnstagramda yeni profil Fotoğrafı Çok karizma değil mi? Cevapla Fotoğraf Soruları Profil Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Laviniyasu Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 93% +1 yıl Bu kadar fanatik olmasan mı? 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Yani bu adamı çok seviyorum samimi sıcak Aurası yüksek zeki, Bide diğer adaylara bak 😂 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Görürsem söylerim 🤣 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Kılıçdaroğlu mu kazanıcak snajshshhs
aslıı_449 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Kilicdaroglu ❤️ 1 7 Yorumla BeniBöʎleBil +1 yıl İnşallah kazanır da görürüsünüz şovenizm ile desteklediğiniz kişilerin hayatınızı nasıl kararttığını.. Dünyadan haberiniz yok ama çok bildiğinizi zannediyorsunuz. Şu an av ve avcı olmak arasında tercih yapıyorsunuz. Yorumla Sadık_fb_ +1 yıl @BeniBöʎleBil bay bay happiness 🤣 Yorumla BeniBöʎleBil +1 yıl @Sadık_fb_ Bunları sana hatırlatacağım. Yorumla Sadık_fb_ +1 yıl @BeniBöʎleBil Bana hiç bir şey hatırlatma sen. 20 yıldır görüyoruz.. Yorumla BeniBöʎleBil +1 yıl @Sadık_fb_ O kör gözünle burnunun önünü bile göremiyorsun ama farkında değilsin. Yorumla aslıı_449 +1 yıl İnşallah kazanır 🤝 Yorumla Sadık_fb_ +1 yıl @BeniBöʎleBil körler bile anladı artık 20 senedir... o yüzden görenlerden hiç hayır gelmeyecek size 🤣🤣🤣 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu kadar fanatik olmasan mı?
Yani bu adamı çok seviyorum samimi sıcak Aurası yüksek zeki, Bide diğer adaylara bak 😂
Görürsem söylerim 🤣
Kılıçdaroğlu mu kazanıcak snajshshhs
Kilicdaroglu ❤️
İnşallah kazanır da görürüsünüz şovenizm ile desteklediğiniz kişilerin hayatınızı nasıl kararttığını.. Dünyadan haberiniz yok ama çok bildiğinizi zannediyorsunuz. Şu an av ve avcı olmak arasında tercih yapıyorsunuz.
@BeniBöʎleBil bay bay happiness 🤣
@Sadık_fb_ Bunları sana hatırlatacağım.
@BeniBöʎleBil Bana hiç bir şey hatırlatma sen. 20 yıldır görüyoruz..
@Sadık_fb_ O kör gözünle burnunun önünü bile göremiyorsun ama farkında değilsin.
İnşallah kazanır 🤝
@BeniBöʎleBil körler bile anladı artık 20 senedir... o yüzden görenlerden hiç hayır gelmeyecek size 🤣🤣🤣