AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
Suriyelilerin hepsi aynı evet hepsi. Bunu onları dinlemeden bilemezsiniz hepsi Türkiye düşmanı.
bu yine iyiymiş, yıldız yerine nazi haçı koyanlar vardı
Buna dair bir soru sordum hem yardım ediyoruz hem suçlu oluyoruz
hepsi aynı b*k bizde kabahat hepsine kucak aştık.. barındırdık.. malda böyle ti geçiyor
Abi suri esad bumbum derken iyi gelirken iyi zuzular
S*ktirsin gitsin benim ülkemde benden iyi hakları var çizdiğine bak
Bunu ülkemizde rahatça yaşayan Suriyeli insanlara sormak lazım 😄
Şahane. Kendilerini istemediğimizi bilmeleri güzel
Keske bu karikatürde cizdigi gibi olsada onları kovmaya calissa devletimiz
al işte bu bedevi köpeklerini besleyip yüceltmenizin ödülü
Böyle böyle, ülkemizde reis olacaklar diye korkuyorum.
Hem Türkiyede her boku yapıyorlar hemde beğenmiyor sanata küfür edilmez ama senin gibi ressamın amkkkk
Boşuna diğer milletler suriyeliler için nankör demiyor iste örnek ortada
Arapların ne kadar nankör olduğunu tekrar gözler önüne seriyor bu tweet.
Suriyeli GÖÇMENLER yakında silahlanıp toprağınızdan pay da talep edecek emin olun.
Onları savunanlar çıksın meydana bakalım ama çıkmazlar yüzleri tutmaz hiç birinin
nerede o suriyelileri savunanlar? neredeler? hakkim geçtiyse karşiliği bumuydu? neredesiniz savunanlar? neredesiniz. Gene savunun durmayin.
ABD yaşayan bir Suriyeli bunu çizecek tabi. Burda yaşamamış ki ne bilsin salak
o zaman gelsin burdaki suriyelileri görsün bir daha çizsin ya da bende çizeyim mi? ordaki kadın çocuk yerine donunu indiren tecavüz eden erkek resmi koyayım mı?
K bakmayinda suc bizim boyle serefini sektirdiklerim i kabul edersek olan bu olur
Benim için bütün Suriyeliler aynı fark etmiyor.
Başkasının bunu yine yapmayacağı ne malum.
Nankör olduklarını düşünüyorum, Türkiyenin böyle bir şey yaptığını düşünmüyorum
bacım cocuklari hep ayniydilar nerde gorsen hepsini gebeert
Besle kargayı oysun gözünü. Türkiye olmasaydı hepsinin eti çürümüştü mezarsız topraklarda.
Biz suri yemedik aksine surilere sahip çıktık. Ne oldu ak totoşunuz mu kalktı şimdi kalkmış Türkiyeye laf ediyorsunuz
Bu bizim bayragimizi lekeleyemez kalemi kirilir ama onlari tarih korkak millet olarak yazicak kendi ülkeleri icin savasamayan aciz insanlar
Bu daha çok Suriyeye benziyor ama neyse. Ülkelerinde kalıp savaşmak yerine kaçıp bize geldiler korkak itler 😁
G Ö T Ü yiyorsa aynı resmi Amerika için çizsin bakalım ne oluyor
kendi amerikada diğerleri burda kaçamayanlar savaşın içinde
İyilik yaramaz bunlara ustaaa deveye diken bunlara şaaapan lazım
Araplardan hiçbir zaman hoşlanmadım çünkü nankorler Osmanlı'dan beri böyle
nankör ve hain araplar işte her zaman ihanet ederler her zaman pislik yaparlar. iğreniyorum onlardan
Acıma yetime döner koyar g*tüne diye boşa dememişler
Ben çok dedim bu araplar nankör diye bir kişi beni dinleseydi zaten sakal bırakacam
mk benim anlamadığım erkekleri abaza alayı bide kendi Ülkerinde görmediği şeyleri burda görmelerine rağmen Türkiye'yi beğenmezler hastane bedava ilaç
aylık maaş var mk millet sahile gidemiyor bu medeniyetsiz görgüsüz Araplar yüzünden
Hakli bir cizim. Türkler suriyelileri istemiyor. Düsmanlik yapiyorlar
Besle kargayı oysun gözünü, boşa dememişler işte! Nankörler başka diyecek bir söz yok aç canavarlar
Bu karikatürü yapanı KINIYORUM. 1 çocuğu olan Suriyeli mi var? Hepsinin min. 15 çocugu var
Besle kargayi oysun gozunu diye bosuna dememis atalarimiz
Filistinde evler yıkılıyor ona ne demiş bu yavşakkkk?
Nankör köpekkk! O kadar insansa ABD ye yapadığı kıçını kaldırıp ülkesindeki çocuklara yardım etmeye gelsin.
resim de hata şu kaçanların insan değil köpek olarak çizilmesi gerekti çünkü köpek gibi ürüyor köpek gibi sığınmacı olarak yaşıyorlar
Köpek değil kurbağa, onlar daha hızlı
Amerikadaki Türkler onu halleder. o yüzden kafam rahat
İşte böyle lerini hala Türkiye de yaşamasına izin veriyorlar ya ona deli oluyorum
You was wrong syrian hasnt one child you must add 3 kids in family at least derim
Istemeyen gidebilir ulkesine kimseyi burda zorla tutmuyorlar. Bizde cok memnun degiliz zaten burda olmalarindan
Soyadi Jacoup olduguna gore yahudi olma ihtimali kuvetle muhetmeldir abd de kici rahat provakatorluk yapiyor
bir şerefsizin yaptığıyla milyonları karalamayın. Asıl böylelikle yapılmak istenene hizmet etmiş oluruz
Göt oğlanı türkler olmasa karınızı abd liler alıp kullaniyor
tam 1500 yillik bisey bu Türk arap gerginligi ve ilk onlar baslatti
Pçler önce kuruldular sonra kötülediler bunları niye kabul ettiler ya
Bunu yapanlara zaten lafım
Biz onlara kucak açtık karşılığı bu olmamaliydi
Arap yavşaklığı', başka bir şey değil.
O bayragin diregini cizmemis gtune sokmus galiba.
Yalniz 1 cocuk az sanki soyle 10 cocuk cizmeliydi 😂
Ülkesini satıp gelen için birşey çizmeye bile gerek yok
Bir seyler yapmaya calismis ya o yuzde😂
Yapamamış zaten iste
Ülkemde Suriyeli istemiyorum, açıkça söylüyorum.
Adam orasspu çoccgu oldumu çizer böyle şeyler
Nankörlük bunu gerektirir
Nobel barış ödülü alır yakında
He gitsinler o zaman madem biz böyleyiz
Acıma Yetime döner koyar G*tune ! Afedersiniz...