AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Tabi ki saygisizlik orayi elde etmek icin yapilan savaslar ve ölenlere saygısızlık tabi ki. Müze olmasi bile saygısızlık ama
Ayasofya ilk yapıldığında bir kiliseydi Atatürk orayı müze yaptı şu anda müze olan bir yerde bu hareketin bir saygısızlık değildir soruşturma açan da işsiz canı sıkılan biri her halde
4 kişi beğenmemiş yorumu Allahım buram buram cehalet kokuyor
oranın müze olması zaten Fatih sultan Mehmete başlı başına bir saygısızlık ve hakaret boş yapma
Ay kıçımın Osmanlıcası kilise olarak kullanılan yerde ibadet etmek doğru mu?
Bunu bu kadar abartmak saçma, soruşturma açılacak binlerce şey varken ülkede bu mu suç. İnsanları bu kadar kasmamak lazım. Buna gelene kadar daha neler neler var.
Türkiye gibi bir ülkede değil ayasofyada bale kadın istediği gibi giyinip gezmesi bile yasak olmuş olacak otobüslerde şort giydi diye hakaretlere ugrayanlarin sayısı bile belli değil baleyi yapsın tabi. Istediği yerdede yapsın
Ayasofya çok eski bir tarihe sahıp sadece islama değil diğer dinlerede hızmet vermiş o yüzden saygısızlık
Herhangi bir müzeye gidince yapabiliyorsan onda da yapılabilir. Cami degil ki bu müze sonuçta ne saçmalık ülke iyice zıvanadan çıktı
Orası cami falan değil birileri bu yobazları ıslak rüyalarından uyandırmalı. İstediğini yapabilir çatlayın özgürlük düşmanları :p
Sanat sevgiyi paylasma işidir. Balerin orada sevgiyi bulmuş paylaşmak istemiş olamaz mi? Allah evine gelen misafire böyle mi davranirdi acaba? O herkesi olduğu gibi kabul ediyor bir siz kabul edemediniz.
Orası şu anda bir müze konumunda yani ibadethane değil. Başka bir müzede bu hareketi yapsa böyle bir tepki almazdı. Ayrıca bu bir bale hareketi yani saygısızlıkla alakası yok. Bu kadar büyütülecek bir durum yok ortada.
Baska bir müzede de ayni tepkiyi alirdi, isterseniz deneyin. Bale olmuyorsa gidin yere oturun ve bir dergi okuyun milletin icinde
Hiç sanmıyorum tepki alacağını. Aksine takdir edenler çok fazla olurdu
Artık nasıl hareket edeceğimizi şaşırdık özgürlük sıfır bence. Küfür mü etmiş ne yapmışta böyle tepki almış
Ayasofya şu an müze konumunda olsa da orası bir cami
Mesele eksiden camiymis yok kiliseymis falan degil, bu tür gösterisler ne ayasofyada ne de oraya benzer özel yerlerde yapilmamali. Baska bir müzede yapsa - örnegin ingilterede british museum da - orda da ayni tepkiyle karsilasirdi. Saygisizlik bence
Türkiye'de yaptığımız en kolay iki şey var soruşturma açmak ve kınamak zaten.
Bir sanat eseri olarak müzeleştirilmiş Ayasofya'da başka bir sanat icra etmek? Çok da saçma gelmiyor
Ben sanata karşı biri değilim. Bir muafazakar da değilim. Ancak her şeyin yeri ve zamanı bellidir. Dava açılması gereksiz. Kibarca uyarılabilirdi.
Eksi veren zekasız arkadaşlar şunu söylemek isterim. Size ait olmayan bu mekana gösterdiğiniz ilginin onda birini inandığınız dinin mabetlerine gösterseydiniz. Çok daha aydınlık bir Türkiye de yaşardık. Yalakalıktan vazgeçin. Özünüze dönün. Özünüze...
Ayasofyaya değer veriyorsak onu fatihin yaptığı ve miras bıraktığı şekliyle cami olarak korurduk biz ne ettik? en büyük saygısızlık değilmidir bu? Ha kızda gelmiş tüy dikmiş o kadar. Herşeyi bırakıpta tüye bakarsak vay halimize..
Ayasofya bizim için özeldir ve hassastır. Herkesin bunun bilincinde olup ona göre davranması gerekir. Zaten bunu yapan kişi de çıkıp özür diledi ama olmamalıydı.
Saçma sapan işler işte sana yeni Türkiye ve ileri demokrasi.
Cami mi ulan orası yapsa ne olur?
Medeniyet düşmanları.
Anlamsız bir hareket.. ordaki amaç gezmek görmek bilgi edinmek ama o dansı ortaya çıkaran ve resmeden kişi ortalığı biraz karışık hale getirmek için yapmış belli ki..
Hayır tabiki, böyle bir şeye soruşturma açmak bile saçmalık bence. Cekilen resim ise mükemmel yansıtmış tarih ile sanatı.
Mallık ya başka bişey değil o hareketi orda yapmakta paylaşmakta insanlar farklı olmak için bokunu çıkardı işin müze ya da ibadethane önemli değil amaç dikkat çekmek sosyal medya karakter bırakmadı millette
Yaptığı harekette sıkıntı yok sonuçta işin içinde sanat var ama bir de şöyle bir şey var bu hareketi orada değilde uygun olan bir yerde yapsa daha iyi olurdu.
Dini mekansa girişi neden ücretli? Müze ise bale neden yanlış olsun? Ne bu baskı?
Dostum ağzına sağlık en güzel yorum
Yanlış bir hareket orası o tür hareketlerin yeri değil
Atamız Fatih Sultan Mehmetin bize emanetidir onu kılıç hakkı olarak almıştır birileri onu müzeye çevirse de Cami olmalıdır olması gereken de budur bale yapılacak biryer değil gitsin sinagogta falan yapsın bakalım ne olacak
müze olması büyük hata hala kalbimizde camidir böyle manevi bir yerde bu hareketler hoş değil elbette
Yorumları okudum. %56 saygısız diye oy vermiş. Ne salak bir milletiz, bizden adam olmaz. Fırın Kebabı yapmaya devam edelim biz, bir tek onu beceriyoruz galiba
Orası müze neyin yaygarası bu anlamıyorum. Madem islami değerlere bu kadar bağlılıklarını ensar' daki çocuk tacizlerine, çocuğuna pantolon alamadı diye intihar eden babalara göstersinler.
Kutsal olan seyler kutsaldır. Yok oncesi yok sonrasi olmaz kutsal olan yer kutsaldir ve yapilan her hareket kutsalllarimiza yapilmistir bale yapacaksa gitsin salonda yapsin veya baska bir yerde yapsin neden illa Ayasofyada yapiyor ki
Doğu Roma imparatorlugunun yaptığı kiliseyi biz niye daha sonra cami olarak kullanıp onlarin kutsalina saygısızlık yaptık o zaman
@harleyyy Müslümanlar için tek saygısızlık müslümanlara yapılandır.
Zira onlardan başkasını insna olarak görmezler pek
Bir de bunlarla aynı havayı soluyoruz aman tanrım 🤦
Peki camileri kiliseye cevirip kilullanilan avrupada olan yerler yok mu kullanmayi birak yikip yakiyorlardi roma doneminde yapilmis olabilir sonucta fethedildi ve kilise yıkılmak yerine ibadete açıldı ve bu yüzden istanbulun fethinin mirasidir bize
Muslumanlara haksizlik yapiliyorsa sadece muslumanlarami yapiliyir arakanda dogu turkistanda filistinde zulum yapanlara neden kimse bisey demiyir onlarin degerlerini savunuyorda muslumanlarin degerlerini savunmuyorsunuz
Klise. exe de çalıştırıldı. Tamamdır
@harleyyy yürü git işine bizans artığı
ayasofya Fatih'in kılıç hakkıdır ve bizimdir 500 sene camiydi gene cami olacak Allah'ın izni ile
lafa bak
"Kılıç hakkı"?
Bu kılıç hakkına neler geliyor?
Şimdi oldu ki diyelim birisi bu ülkeyi işgal etti. Bu ülkede ki camilerin yıkılıp kiliseye ya da neredenbileyim hangi dinse oranın mabedine çevrilmesi kılıç hakkı mı olacak?
@Grimmlock bak kardeş Fatih Sultan Mehmet İstanbulu Fethetti ve Ayasofyayı yıktırabilirdi ama yıktırmadı Cami yaptı ve orası Müslümanların oldu
ve şu an Avrupada endülüs islam devletinden kalan camiler kiliseye dönüştürüldü buna kimse tepki vermedi ama bu Atamızdan bize miras müze olması bile saygısızlık
Çok sığsınız. Çooook
Öncelikle kardeşin değilim o yüzden hitabına dikkat et.
Ayrıca eğer hala dünyada o öyle yaptı bu böyle yaptı gözüyle bakıyorsanız 5 yaşındaki çocuktan farkınız yok.
Günümüzde de artık cami değil o bina. bu kadar.
Egonuzu bir yenin ya. İslam > Hristiyanlar egosu yüzünden bu gereksiz muhabbetleri yapıyorsunuz.
@Grimmlock sen manevi değer diye birşey bilmez misin hiç? orası bizim için manevi ve kutsal biryer bence çok boş yapıyorsun
@LostOnYoulp Sizin öylede Hristiyanlar için değil mi?
LostOnYoulp düzgün konuş ilk önce sen. Sonra fikrini beyan et
umarım o kişinin bundan sonra iki bacağı bir araya gelmez :-D
Hadsizlik bu. Gitsin başka yerde şebeklik yapsın. Bu kadınlar haddini bilmeli artık
Ayasofyaya muslumanlar ziyarete giderken ayakkabilarini cikariyor mu? Camiye ayakkabiyla girilir mi? Şu an ayasofya cami degildir fakat cami olsaydi boyle poz veremezdi bu hatun. Provakatif eylem degilse sorun yok.
Eksi verenler neyin kafasinda.
Yakaladığın nokta güzel👍
Altı üstü oranın manzarası icin de böyle birsey yapmış bunda ne var gidip orda milli kültürümüze karşı kötü birseyler söylememiş ki
Her seyin bir yeri ve zamani var.
Dans etmek isteyen balo salonuna gider
Orası bir müze kesinlike saygısızlık yapıldığını düşünmüyorum aksine trustik açıdan bu olay olumlu etkilemiş bile olabilir
Müze de olsa şu an sonuçta öncesinde kilise sonrasında camii oldu bence dinlere saygısızlık medeniyetle alakası yok. Savunulacak tarafı da yok.
altında ne aradılar diyecem de ne aradıkları belli kızın vajinası zeminle temas ediyor diye bunu kutsal mekana ve milli dsjspeksns'lere saygısızlık olarak adlandıracaklar 😂
Malum dini ritüellerin yasak olduğu Ayasofya’da müze yönetimi, Bale figürlerini bir ibadet biçimi sanmış olabilir😊
Soruşturma açılmamasa şaşardım. Nede olsa müzelerimizi yaşatıp , kültüre sanata eğitime önem veriyoruz ..
herşeyden önemlisi ayasofya tarihi bir başyapıt kabul ediyoruz ama bizim değil bizansın başyapıtı sadece biz koruyup muhafaza ediyoruz yani milli değerimize saygısızlık olarak görmüyorum ben
Madem dini değer neden girip ibadet edemiyoruz, madem müze bale ya da diğer etkinlikler neden saygısızlık olsun? Uğraşacak başka işleri yok bunların.
Hasta misiniz? Dini bir yerin muze olmasida sacmalik o zaman. Parayla ziyaret ediyorsaniz ustelik. Bence balerin yaninda asiri masum kalmanin yaninda resmen zerafet katmis
şuanda orası bir müze..
cami değil..
o yüzden, hadsizlik değil..
Ayosofya bir ibadethane değil ki. Hristiyanların da kutsal yeri ve hristiyan motifleri mevcut. Orası müze ibadethane değil.
Estetik açıdan görülmeye değer bir manzara.
Kural ihlali yok.
Yaratıcı.
Hakem oynayın diyor.
Kimse gençler neden ateist deist oluyor diye sorgulamasin sebebi yine sizlersiniz sizin gibi yobazlar
Lafim sana değil soran bu kadina soruşturma açan zihniyete
Yığınları dinle dizginlemek kolay.
Oysa sanat hep vardı, varolacak.
Cami yapın ozaman kutsalsa ama yemiyor tabi yapamıyorlar korkudan allahtan korkmuyorlar okadar
Bence hiç sakınca si yok ayıp bir şey değil yaptığı
Saygısızlıktır bencede ama dava açılacak kadar degil abartmislar ordakiler tarafindan bir uyaralanabilirdi
Ortada bir saygısızlık göremedim ve hadi müze yönetimi ilgilenebilir de halka yansiyacak bir haber niteligi tasimiyor.
Kutsal mekanı müze yaparak yapılmış bir yanlış varken, kadının yaptığı küçük bir yanlış olur. Kaldıki müze özel amaçlı kiralanıyorsa yanlışa müze yönetiminin müdahale etmesi gerekirdi.
Ya sanki bişe yapacaklar bunu yapmalarındaki tek maksat millet işte buna bile sessiz kalıyorlar demesin diye yoksa icraat yaptırım olduğundan değil
Sonuçta hem islam hem ortodoks hırşstiyan dünyası için önemli bir ibadethane. Bence yanlış.
Ayasofya şu an müze olsa bile, zamanında hristiyanlığın, daha sonra da islamın önemli bir ibadet yeri olmuş bir müze.
Bir kilisede ya da camide (ya da bir ibadethanede) yapılması uygun bulunmayan hareketlerin yapılmaması daha hoş olurdu.
Arkadaşlar yorumları okuyorumda ahlak bekçiliğiyle alakası yok. Ayasofya ibadete açık değilse istediğini yapabilir. Eğerki açık olsaydı tepkim olurdu
Ülkemizde sanata ne zaman saygı duyuldu değer verildi ki zaten.
Dini bir mekanda yapılmaz ister kilise ister cami olsun ayip
Ne güzel reklam olmuş işte bu kafayla bu ülke kalkınamaz
Ayasofya müze cami değil, kaldı ki cami bile olsa bu soruşturma çok aptalca
'' Cami bolo olso bo soroştormo çok optolco '' Diyen @Ponytale kişisi...
Cami bile olsa dediğin için cevap verme gereği duyuyorum. Cami bale yapılacak bir yer değildir. İbadet yapılacak bir yerdir. İnsanların milli ve dini değeri olan bir yerdir. Allah'ın evi diye tabir edilir. '' İbadethane '' olarak geçer. İbadet ise ciddi bir meseledir. Öyle iki bacağı ayırıp da bale male yapılacak bir alan değildir. Bale yapmak istiyorsa başka yerde yapsın.
@DuygusuzCevriye din bile hoşgörü diniyken sana sadece ‘hoşt’ derim şu an başka bir şey de demem