Türbanlı kadınların, Mekanlarda dans etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Türbanlı kadınların büyük çoğunluğu akp ye oy verip; Atamız Ulu önderi de zinakar, alkolik, ve ahlaksızlığı yaymakla suçluyor. Ama sevgili yapıyorlar, bir kısmı alabilene de veriyor ve bir de canlı müzik mekanlarında da dans ediyorlar. Hat da mekanda, açık bayanlar da var. Ama kapalı kadın, kendini ortaya atıyor. 😅

Bunları, anlamadım gitti ya. Yahu, size bu hakkı kim verdi? Atatürk olmasa, dışarı çıkmayacaktınız çıkarı! Yani Atatürk olmasa, ananızdan yine doğardınız. Ama ;

1) eşinizin bilmem kaçıncı eşi olurdunuz,

2) Boşanma, nafaka, ve Tazminat hakkınız olur muydu?

3) İstediğiniz adamla evlenebilir miydiniz?

4) Tecavüze uğradığınızda, dini bütün erkek tanıl bulamaz iseniz ; hakkınızı arayabilir miydiniz? (İslam hukukunda tacavüz, ancak tanıkla ispatlanıyor)

5) Dışarı çıkabilir miydiniz?

6) Miras' dan eşit pay alabilir miydiniz?

7) oy verme hakkına sahip olabilecek miydiniz?

8) Çarşafı çıkarabilir miydiniz?

Hepsi belirsiz. Cevap, hiç birine sahip olamyacaklardı
Türbanlı kadınların, Mekanlarda dans etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla