AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Heryerin bir kuralı vardır her yöreninde bü örf adeti vardır uyulması gerekir. Bunun yapmış olduğu hadsizlikten başka bişey değildir cezalandırılmalıdır.
Orası eskiden klise
Sonra Cami oldu
Şimdi ise Müze ve her bakımdan kültüre saygısızlık orada her iki dine ait kutsal bir değer var.
ASIL PROBLEM EKONOMİ.
üstünü örtmek insanların dikkatini başka yöne çekmek için yapılıyor bunlar.
düşük puan verenleri de anlıyorum. tabi muhalefet olmak her yerde engellenmeye başlandı, gazetelerde, tv kanallarında artık insanlar Tayyip yalakası dışında insan göremiyor, gerçekleri de duymuyor.
2 kesin şey söyleyim:
Bu topraklardan Atatürk seviyesinde 1 kişi daha çıkmayacak. Onun kadar veya ondan daha akıllı/eğitimli birileri çıkabilir ama o kişiler de gün gelip tercih yapmaları gerektiğinde hadi oradan et Türkiye'yi gider Avrupa'da Amerika'da babalar gibi yaşarım diyecek. Kendi kişisel çıkarları devletten milletten önce gelecek, Tayyip ne yaptıysa aynısını yapacaklar, hem de Türkiye'ye hiçbir bağlılık hissetmeden. Şimdiki Aselsan mühendislerine bakın, arkalarına bakmadan kaçıyorlar. O zaman anlayacaksınız aslında Atatürk kimmiş ne yapmış. İsrail peni_sini götünüze götünüze yiyince göreceksiniz.
İkincisi de Türkiye öyle Afganistan Irak gibi ortalıkta bırakılmayacak, Türkiye'deki son Türk'e kadar katledecekler, kimseye acımayacaklar. Dünya da mal mal bakacak hiçbirşey olmamış gibi yapacaklar. O daha önce yurt dışına giden akıllı Türkler de nasıl düşünecekler biliyor musunuz? Dünyadan bir bo_k millet daha temizlendi, hak yerini buldu diyecekler, hiçbiri de geri dönüp Türkiye için çalışmayacak.
Saygisizlik oranin manevi yönden degerleri var biz gidip onlarin muze olmus kiliselerinde ayni seyi yapsak eminim bizim yaptigimizdan daha fazlasini yaparlardi
Bu iktidar olduğu müddetçe daha çok soruşturma acilir
merak etme İktidar açmazsa biz zaten Fatihin emaneti olarak tepki veriyoruz bu hadsiz kıza
Atalarımızın Kanlarıyla Aldığı Nice Zorluklarla Aldığı İstanbul, İçinde Bir Sürü Mabet Yerleri Vardır. Eskiden Kilise Olarak Kullanıldı Ayasofya İçinde Bir Sürü Kişi İbadetini Yaptı Şimdi Birinin Çıkıp Oralarda Bale Yapması Çok saçma.
Şu an muze oldugu için hadsizlik degil soruşturma açılmadı çok abartılı olmuş
Mesele sanat yapmak değil bu millete hakaret edip dünya çapında taninmak
bence çok güzel bir görüntü olmuş. sanat her zaman güzeldir.
Bir defe vurup ilahi gibi rap söyleyen kadar olamaz
neye, kime ve nasıl saygısızlık anlamadım pornomu çekmişler?
Sitenin bile %44 yobazken ne bekliyoruzki insanlıktan.
Çok saçma bir sebep. Hani nerede yazıyor bunun yasak olduğu?
izin almamış ve yasak
aynı şekilde orada namaz kılmakta yasak oranın o saatte açık olması ayrı bir konu zaten
@LostOnYoulp Hmm girilmeyen bir yere girmiş yani, o zaman soruşturma açılır tabi ama bale figürü yaptığı için değil. Bunu detaylarda belirtmen gerekirdi.
Turkiye gercekten boyle bir yer mi ya bale yapan kiza sorusturma acacak kadar geri kafali mi cidden
Bana balenin yapılması da soruşturma açılması da gereksiz geldi
Ayasofya hem hristiyanlar hem de müslümanlar için değer ifade ediyor. Başka yer kalmadı mı?
Acik provokasyondur. Sanat kutsal değerlere hakaret icin yapılırsa o sanat değil alcakliktir. Tipki gecenlerde ayyas mujdatın yaptiklari gibi
Si. ktir p. ic
size ne bize ne kız bale yapıyorsa her günah kendilerinedir bencede günah değil zaten
şuanda kutsal olan bir şey yok orada bu yüzden bir şey diyemeyiz.
Bale ata sporudur. Ata sporu icra eden birine böyle bir haksızlık yapılmamalıydı.
Izinsiz bale yapmasi zaten saçma. Ama bir fotograf cektirdiyse kim ne karisir ki
Ya milletin işi gücü yok yemin ederim bu kadar cahillik olmaz ya
bale yapacak başka yermi kalmadı. görgüsüzlükten ve provakasyondan başka bişey değil. bizde gidelim müze olmuş tarihi kiliselerde havralarda horon tepelim.
Camide dünya işleri konuşanlara bir şey denmiyorsa bu bayanın da bale yapmasında sakınca yoktur.
Her hangi bir saygısızlık yok burası bir müze ve bir heykelin neye nasıl bir saygısızlığı olur
Sanat eserinde sanat gösterisi yapmış gayet normal bir durum ama yobaz bir ülke için değil...
Ne saçma ya 😄 Neden hadsizlik olsun ki
Şu an müze olarak baktığımız için bir sıkıntı gözükmüyor ama geleceğimizi hatırlayıp camii olarak baktığımda uygun görmüyorum
Sanat manat hep şeytan işi
Kadın dediğin evde börek açar çocuk doğurur
Düşünmez sormaz agabeye oy verir
ironiyse komik değilse daha komik
@kockockuc irtica geliyeah laiklik gidiyeah
Camide yapmakla bir farki yok iyice yozlastik. bu
Seçim zamanı da Ayasofya ne kadar dramatize ediliyor sürekli
Ayasofya cami değil müze.
yarıdan aşağıya doğru sürüklenen ülkenin konularına bakar mısınız !!!
bir kiliseye gidip Ankara’nın bağlarını çalan Ankaralıyı unutmuşlar
Sadece bale yapmış ve üstü başı da gayet kapalı bunun neresi saygısızlık olabilir ki
Evine gelip salonunun ortasına pisleyeyim o zaman. Üstüm başım da kapalı hem. Bunun neresi saygısızlık olabilir ki?
Oysa ki o işi tuvalette yapmam gerekmez mi?
Her işin yeri ve zamanı var.
Bale yapacaksa spor salonunda yapsın açık havada yapsın buz pistinde yapsın. Parkta yapsın. Kimse balenin yanlış olduğunu söylemiyor. Yanlış olan asıl şey yapılan yer. Bir müzisyen gidip sanatını pazar günü kilisede yapsın. Hindistanda buda heykelinin üstüne çıkıp kanki campingmidir nedir onu yapsın. Sonrada kimse bunda yanlış bişey yok desin. Tamam ibadete kapalı olabilir. Ama orası bir millet için kutsal mekan. Eğer bu dünyada bu ülkede dini siyasi özgürlük varsa her kesim de birbirine saygı duymak onların inançlarına mekanlarına saygı duymak zorundadır. İbadete açık olsun olmasın. Kutsal mekan kutsal mekandır. Herkes birbirinin inancına saygı duymak zorundadır!
@Balikkburcu Kesin başkalarına saygı duyuyorsundur.
Hepiniz burada saygıdan bahsetmişsiniz, ülkenin insanları kilise içerisinde "Ankara'nın Bağları" çalarken hiç biriniz yoktunuz ortalıkta. İbadethane bile olmayan bir yerdeki en zararsız şey mi dikkatinizi çekti?
Hepiniz sahtekar, hepiniz barbarsınız.
@AtomaSentinus birader.
1. Sen kimsin ya?
2. Ben burada bu kişi ile muhattabım. Sana ne oluyor?
3. Bilip bilmeden gelip burada konuşma. O kilisede saygısızlık yapan şahıs için change. org üzerinden 300.000 imza toplanan kampanyayı da ben başlattım. Oturduğun yerden sallamak kolay klavye delikanlısı.
4. İnsanları bilip bilmeden yargılama hakkına sahip değilsin. Şu an istesem hakkında maddi manevi yasal işlem dahi başlatabilirim. Bu site üzerinde bir çok kişiye dava açtım ve kaybettiğim de olmadı. Çünkü sen bana az önce iftira atıp sahtekar ve barbar ithamlarında bulundun. İddiacı iddiasını ispatla mükelleftir. Sen şimdi gelip benim şerefime onuruma leke sürmeye kalkıştın. Fakat cehaletine ve yaşına veriyorum. İnsanları bilip bilmeden yargılama hakkın yok! O gün o adamın da gözünün yaşına bakmadım bu gün bu kızın da gözünün yaşına bakmam açık ve net. Ve sende bana saygısızlık yaptın. Seninde gözünün yaşına bakmamasını bilirdim de cehaletinden kaynaklı bilgisizliğine veriyorum. Boşuna engelleme profilinin ve buraya yazdıklarının da ekran görüntüsünü aldım. Ama birisine veya şahsıma yapacağın en ufak ön yargıda saygısızlıkta ve doğruluğu kesin olmayan veya caydırıcı amaçla kullandığın en ufak ithamını yakalarsam gözünün yaşına bakmam!
@Balikkburcu Ne kadar düşüncelisin sen 🤗
Gözümün yaşına bakma lütfen...
Neden başka biyerde yapmıyor sizce neden özellikle orayı seçiyor bunu da düşünün isterseniz!
İbadethane olarak kullanamıyorsan ve şuanki durumuna bir isim vermiyorsan müze mi cami mi kilise mi kusura bakma o kız istediğini yapar kafası karışık insanların
Ya ben saygısızlık değil ve bu bacakları öyle her kız ayıramaz 😁😉
Herkesin günahı kendi boynuna arkadaşım... Allah ve kulu arasında gölge olmamak lazım...👍
Günah kendine ama tepki göstermezsen bu günaha ortak olursun. Dinin en aşağı mertebesi kalbinle buguz etmektir. O senin dediğin günah olayı bireysel günahlar için burası topluma mal olmuş sonuçta
@kacak87 Bu kızın yaptığı bale figürünün anlamını bilmiyorum teori üretmek kolay ama gerçeği bilmiyoruz o nedenle kalem susar 😊
Ben birinin bale yapiyor olmasina sevindim mekan onemli degil
Evet, milli ve dini değerlerimize saygısızlık!
Ayasofya 2 dinin özel bir mabedidir. Yapılmışsa her ikisinede yapıkmıştır...
Bence reklam yapmak için fırsat ama biz yine de linç edelim
yere tukurmemıs kımseye zarar vermemıs hatta cok guzel bırsey yapmıs zıhnıyetımızı skyım ne kadar sıg ve bagnaz bır mılletız
Biz kilisede horon tepiyoz mu
ülkeye para lazım. normalde saçmalık da şu an kime ne koyarsak kârdır hamdolsun..
Asıl dini istismar edenler ülke yönetiyor ama bu kız (şu an cami bile değil) müzede bale yaptığı için soruşturma açılıyor vah güzel ülkem vah
Bale yapanı engelleyenler hadsiz...
Bizde adalet abidik kubidik şeylere soruşturma açmakla oluyor
Ne kadar saçma bir şey türkiyede okadar büyük sorun varken bu mu mesele
Hakaret yok abarti da yok niye sorun oluyor anlamıyorum. Sanatsal bir hareketin bu kadar yanlış değerleneceği tek ülke bizimki herhalde
Bknz: MÜZE
4 harf, 1 kelimecik cevap
Allah'la arasında sonuçta. Günahsa ona günah neden bu kadar sorun ediyoruz ki?
İyice kafayı yediler napmış sanki kız
İnsanlar bu şekilde fenomen olmamın peşinde
Namaz kıldırmıyolar her boku yiyolar yazık günah
Sayihisizligin dariskasi !
Hakikaten millet olarak kafayı yedik.
Cami oyun yeri değildir. Orası bir cami
Müslümanlar kiliseye küfür ediyor ama
Hayır, neden hadsizlik olsun?