AKP'nin İsmet İnönü Paşa'nın elindeki ayyıldızlı al bayrağı görmek istememesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Herkese merhabalar dostlarım, canlarım. Biliyorsunuz, AKP'nin ortaya attığı "İnönü'nün Amerikancı olduğu" iddiası birkaç gündür gündemden düşmüyor. AKP'nin ortaya attığı bir fotoğrafta İsmet İnönü'nün elinde iki bayrak var. Birinin Amerikan bayrağı olduğu çok açık fakat ikinci bayrak maalesef fotoğrafta görülmüyor:
AKP'nin İsmet İnönü Paşa'nın elindeki ayyıldızlı al bayrağı görmek istememesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Vatansever tarihçiler ise, dün itibariyle meseleye son noktayo koydu. Fotoğraf, 26 Ağustos 1962’de dönemin ABD Başkan Yardımcısı Lyndon Johnson’ın Ankara’ya resmî yaptığı ziyaret sırasında Alman fotoğrafçı Günter R. Reitz tarafından LIFE dergisi için çekilmişti. İsmet Paşa, dönemin başbakanıydı ki bilindiği üzere resmî ziyaretlerde iki ülkenin bayrağı sözkonusudur, göndere iki ülkenin bayrağı çekilir ve elbette iki ülkenin bayrağı sallanıp dalgalandırılır. Bunu ancak cahiller bilmez.

Konuya dönelim; AKP'nin, ortaya attığı fotoğrafta ikinci bayrağın hangi bayrak olduğunun anlaşılmaması için özel bir çaba sarf ettiği ilk bakışta anlaşılıyor. Paşa'nın elindeki gösterilmeyen bayrak, ay yıldızlı Türk bayrağı.
AKP'nin İsmet İnönü Paşa'nın elindeki ayyıldızlı al bayrağı görmek istememesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

(Kaynak: teyit.org)

Sizce AKP neden Amerikan bayrağını gösterirken Türk bayrağını göstermiyor? Neden bayrağımızdan rahatsız oluyorlar?

#KahramanİsmetPaşa
#SolBakışSoruyor
AKP'nin İsmet İnönü Paşa'nın elindeki ayyıldızlı al bayrağı görmek istememesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla