Buna cevap vermek ve bunu ölçmek bence imkansız, iyi ya da kötü bir sonuç elde edebileceğinizi söylemek, sizi tanımayan birisi için sadece safsata yaratacağinı ve bunun tahminden ileri gitmeyeceğini düşünüyorum. Diyorsanız ki kötü olan yanlarımı değiştirmek istiyorum, size kötü gelen ve kötü olduğunu düşündüğünüz durumun ne olduğunu bilmeden, evet iyi gelir demek sanırım sadece aptallık olur, hem sizin kötü bildiğinizi, iyi sayacak olan vardır veya sizin iyi olarak hayatınza şekil vereceğiniz, eskisiyle yer değiştirmek istediğiniz olaya "Hayır bu değişiklik de kötü", diyebilecek olan vardır. Yani bu tamamile sizin istediğiniz, sizin elinizde olan ve sizin etik ya da ahlak olarak baktığınız sonuçlarla alakalı olması gerek. İlla cevap vermek gerekirse; değişim iyi ya da kötü olabilir, sizin için sonuç önemli değilse sadece 'Değişimin kendisi' sizin adınıza iyi olacaktır. Saygılarımla ve sevgilerimle...
011 Yorumla
Soran+1 yılSağ ol canım iyi kötü ayrımim da yok.
Değişimden kastim öyle fiziksel falan değil direkt kendimle ilgili içten gelen bir değişim güzel olacak
Soran+1 yılUmarım biraz daha soğuk biraz daha umursamaz biraz daha bencil olacağım
Soran+1 yılBen teşekkür ediyorum
Soran+1 yılSorun değil dahil olabilirsin. Sen de kendine iyi bak
Soran+1 yılİyi değilim sanırım doğru mu yapıyorum onu da bilmiyorum
Soran+1 yılBilmiyorum
Soran+1 yılMüsaitsen sana özelden yazabilir miyim biraz konuşmak istiyorum
En İyi Cevaplar
Değişmeyen bir tek şey değişimin kendisidir, insan hayatının belli dönemlerinde evrilmeli ve de hayatında yeni radikal kararlar alabilmeli bu fikire istikrarlı bir şekilde sadık kalabilirseniz eğer ne kadar sade bir hayatınız dahi olsa yenilenir tazelenir ve de güzelleşirsiniz. Hem kendinizi hem de çevrenizi bu şekilde ters ve de aksi giden her ne varsa yontar ve de böylelikle değiştirirsiniz.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Zaten yaş ilerledikce her geçen gün insanın karakteri değişiyor bakış açıları okuduğu kitaplar zevkler her şey farklılaşıyor ve bu durumda değişim kaçınılmaz oluyor
00 Yorumla
+1 yılKendini geliştirebildiğin kadar geliştir. Öğrenmenin ucu bucağı yok. İnsan zihni bunun üzerine kodlanmış durumda. Yeniliğe hep açık olmalıyız ki körelmeyelim.
00 YorumlaBir müddetçe iyi gelecek, sonra aynı havaya girersin, bunun standartları olan biteni kabullenmek üstüne düşen sorumlulukları yerine getirmek
00 YorumlaDavranışsal olarak nasıl bir değişimden bahsediyorsun peki?
00 YorumlaDeğişim türüne göre değişir hangi yönde değişmeyi düşünüyorsun
00 Yorumla
+1 yılDegismeyen tek sey degisim ilk adimlar zor olur rayina oturuncaya kadar
00 Yorumla
+1 yılDeğişim herzaman gereklidir
00 YorumlaDeğişim her zaman iyidir
00 YorumlaBen hayatta huyumu değişemem
00 Yorumla
+1 yılEvi çevreyi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHer zaman
00 Yorumla
+1 yılBilmem gir nir dene
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer