2 yıllık ilişkiyi PUBG ve oyun bağımlılığı yüzünden bitirmeli miyim?

Erkek arkadaşım PUBG oynuyor ve oyuna bağımlı, aynı zamanda yayıncılık yapıyor. Gündüzleri de akşam 4-5’e kadar staja gidiyor, bu yüzden çok konuşamıyoruz; sadece mesajlaşıyoruz. Akşamları ise ben 1-2 saat konuşmak istiyorum. Arıyorum, “Ne yapıyorsun?” diyorum, “Oyun oynuyorum, rank kasıyorum” diyor. Ben de “Seninle konuşmak istiyorum, çıksan da konuşsak” diyorum ama oyundayken bana hep sert ve kötü konuşuyor. Bu beni kırıyor, üzülüyorum.


Çözüm olarak “Mesela sen 8-10 arası oyuna gir, benimle de 10-12 arası konuşalım, böyle ayarlayalım” diyorum, “Tamam” diyor. İki gün sonra 11’de konuşacağız diye sözleşiyoruz, arıyorum, “Oyundayım, oyun bitince gece seni ararım” diyor. “Ama söz verdin, 11’de müsait değilsen erteleseydin” diyorum. O da “Sen o zaman da sorun çıkarırdın, beni aramıyorsun derdin” falan diyor. Ben de sinirlenip “15 yaşında ergen gibi sürekli oyun oynuyorsun, oyunun da batsın” dedim.


Sonra beni aradı, “Artık bunaldım, sürekli seninle kavga etmekten ayrılalım” dedi. Ben de “Tamam, bitsin” dedim. Offlayıp bana bağırdı, “Bunu sen istedin” dedi. Ben de “Saygı duyuyorum, yolun açık olsun” dedim ama sürekli “Sus, bir şey deme” diye bağırıp çağırdı. “Çok sinirliyim” falan dedi, sonra kapattık.


Sabah bana “Günaydın nadidem” yazmış. Aradım, “Mesajın ne?” dedim, “Yanlışlıkla kestirmeler açık kalmış” dedi. “Kapat, hesaplarımdan da çık” dedim. “Benimle dalga mı geçiyorsun, ayrıldık mı ayrılmadık mı? Hâlâ inanamıyorum” dedim. O da “Ben de inanamıyorum ama bitti” dedi. “Dalga geçme benimle” dedim, güldü, “Evet seninle dalga geçiyorum, bunu bile yaptırdın ya bana, helal olsun” dedi. Ben de sustum.

sizce ne yapayım

2 yıllık ilişkiyi PUBG ve oyun bağımlılığı yüzünden bitirmeli miyim?
Cevapla