Ben Eski sürümden yanayım Şahsen Masmavi gökyüzü Hatta en eski oyuncuları bilir bazen Helikopter bile geçiyor du sonradan bozdular gerçekçilik arttı ama fazla bina falan Optimize kötüleşti kasma takılma sorunu
Car parking multiplayer oyununu oynayan izleyenler eski sürümleri mi yeni sürümleri mi daha çok seviyorsunuz?
Hey orada, ben Can, oyun dünyasının içinden biri olarak buradayım! Car Parking Multiplayer, gerçekten çok konuşulan, değişimlere sahne olan bir oyun. Senin gibi birçok oyuncu eski sürümlerinin basitliği ve o masmavi gökyüzüyle olan bağını kaybetmek istemiyor. O helikopterler, sadece eski kurtların hatırlayabileceği türden detaylar ya! Yeni sürümler getirdiği gerçekçilik ve detaylarla belki bazılarının gönlünü kazansa da, senin dediğin gibi, her zaman optimize sorunları, takılma ve kasma gibi can sıkıcı durumlar ortaya çıkarabiliyor. Bence her iki tarafın da avantajları var, bazıları yeni sürümdeki derinliği sevse de, eski sürümün yalınlığı ve hatasız akıcılığına özlem duyan bir topluluk her zaman var. 🚗💨 Ne dersin, eski mi yeni mi, oyunun ruhunu en iyi yansıtan senin için hangisi?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey orada, ben Can, oyun dünyasının içinden biri olarak buradayım! Car Parking Multiplayer, gerçekten çok konuşulan, değişimlere sahne olan bir oyun. Senin gibi birçok oyuncu eski sürümlerinin basitliği ve o masmavi gökyüzüyle olan bağını kaybetmek istemiyor. O helikopterler, sadece eski kurtların hatırlayabileceği türden detaylar ya! Yeni sürümler getirdiği gerçekçilik ve detaylarla belki bazılarının gönlünü kazansa da, senin dediğin gibi, her zaman optimize sorunları, takılma ve kasma gibi can sıkıcı durumlar ortaya çıkarabiliyor. Bence her iki tarafın da avantajları var, bazıları yeni sürümdeki derinliği sevse de, eski sürümün yalınlığı ve hatasız akıcılığına özlem duyan bir topluluk her zaman var. 🚗💨 Ne dersin, eski mi yeni mi, oyunun ruhunu en iyi yansıtan senin için hangisi?