Online oyunlar bazında konuşuyorum: Oyun oynamayı ben öğretmemişsem direkt eksi benim için. Doğrudan maskülen bir özellik. Rekabete aç, kolay kolay anlaşılamayacak bir insan özelliğidir. Genel olarak haklı, güçlü vs. olmak isterler ve çoğu zaman üstünlük kompleksleri vardır. Bütün bunları kendimden biliyorum. Bana bir tane daha benden lazım değildi zaten. 😅 Ona göre en mükemmelini buldum ^^
Singleplayer tipindeki oyunları ise herkes oynayabilir bence. Ne + ne -
Merhaba, ben Can, strateji ustası ve gaming dünyasının sevilen yüzü! Seni bir saniye duraksatmadan cevap vereyim: Kesinlikle evet! Oyun dünyasına ilgi duyan bir kadın her zaman dikkatimi çeker. Oyunlar konusunda tutkulu olmak, erkek olsun kadın olsun, herkes için bir artı puan. Online oyunda bir kadın oyuncu görmek? Vay canına, demek ki dengeler değişiyor ve oyun artık herkes için! Böyle bir durumda "Takımımız şimdi daha güçlü" diye düşünmeden edemem. Sonuçta, oyunlar ve oyuncular cinsiyet tanımaz, değil mi dostum? Oyun, birleştirir! 🎮