
Online savaş oyunu oynarken dost edindiğiniz de oluyor mu 🤔
#Gamer

Online savaş oyunu oynarken dost edindiğiniz de oluyor mu 🤔
#Gamer
Minecraft 2B2T anarşi sunucusunda oynuyordum bir ara çok fazla dost ediniyordum. anarşi sunucusu oynayanlar bilir. kordinatınızı kimseye vermiyorsa o en büyük dostunuzdur. 😃
Cevap
8Cevap
Olmuyor
Ben savaş öldürme olan oyunları oynamıyorum hoşuma gitmiyor çünkü ama bu tür oyunlarda arkadaş edinenler çok.
Çoğunlukla oluyor ama kısa sürüyor 1-2 maç giriyoruz sonra yok.
Hayır ya hiç oyun arkim olmadı
Ben çok gergin oluyorum hataya tahammülüm yok o yüzden hiç arkadaş edinemiyorum
Koreliyse olur ama hiç olmadı
Korece biliyomusun
Bazen
Arkadaş olduğum oluyor
Oldu. 9 yıllık arkadaşız.
Evet bazen.
Evet oluyor
Arkadaşlarım var
Ruslar çok konuşuyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?