Online oyunlarda takım arkadaşlarınıza söver misiniz?

Şahsen MLBB oynadığım tek online oyun ve kaybetmeye asla tahammülüm yok. :d

Takımda niteliksiz, beceriksiz, beyinsiz biri olduğunda ban yiyeceğimi bile bile saatlerce küfür edebiliyorum. Hatta bir keresinde 1 ay oyundan ban attılar bana oyun ortamını bozuyormuşum zjwjxjwdmrk tabii ki yan çarlarımla oynamaya devam ettim yani ahahaha bu beni durdurabilir mi yjxmsdjekxd

Online oyunlarda takım arkadaşlarınıza söver misiniz?
Cevapla