En çok eğlendiğim şeylerden biri de oyun oynarken arkadaşlarıma bulaşıp, onları sinir etmektir. Direkt gider kafasına sıkarım, arabasına çarparım, uçağını düşürürüm, onlara türlü türlü tuzak kurarım :D pustuğu yere bomba atarım, her şekilde uğraşırım onlarla.Peki, siz arkadaşlarınıza bulaşır mısınız?
Çok uğraşırım ama şimdi ne yazık ki server sahibi gereksiz yere ban attı adam tw istedi tw mi açıp bekledim oyundan yaz diyor bilgisayarında discord yokmuş kopyala yapıştır varken niye oyundan yazıp sana atayım ki u dan yaz diyor bir de u dan da takım görüyor yazdığımı başka biri girerse bilgisayara ne olacak o zaman al belayı başına
pubg oynarken çok yapardım😂patlatırdım veya aniden silah sıkıp korkuturdum onlar dalmışken onlar beni patlatırsa da şikayet edip donmalarını sağlardım oyun sonuna kadar donlarlardı bide onla alay ederdim eğlenceli oluyordu