Oynadığınız oyunlarda arkadaşlarınızla uğraşır mısınız?

En çok eğlendiğim şeylerden biri de oyun oynarken arkadaşlarıma bulaşıp, onları sinir etmektir. Direkt gider kafasına sıkarım, arabasına çarparım, uçağını düşürürüm, onlara türlü türlü tuzak kurarım :D pustuğu yere bomba atarım, her şekilde uğraşırım onlarla.
Oynadığınız oyunlarda arkadaşlarınızla uğraşır mısınız?
Peki, siz arkadaşlarınıza bulaşır mısınız?
Oynadığınız oyunlarda arkadaşlarınızla uğraşır mısınız?
Cevapla