LoL'e başladığım ilk 3 yıl, dereceli bile atmadım. Tek tek her heroyu önce botlara karşı deneyerek ve videolarını izleyerek öğrendim, ardından normal oyunda denedim. Şimdilerde yeni çıkan heroları direkt deniyorum ama normalde, yeterince oyun bilgim ve oynama yeteneğim oluştu sonuçta yıllar sonucunda. :D
böyle çerez oyunlarda sıkıntı olmaz en az 20 kill toplarım ama lolde belli seviyedeyim karşımdakiler pro maçları izleyip geliyo taktikli hareketler yapıyo bazıları bot gibi oynuyo gerçi neyse çoğu zaman denemekten korkmam