Kimseye beceriksiz demem. Aksine biliyorsam onun takıldığı yerleri vs yardım edip oyuna devam etmesi için motive ederim. Çok kötüyse de max acemi derim ki hepimiz bu yollardan geçtik. Bana çok iyi değilim diyen herkese 'bizde öyleydik' derim. Çünkü hiç kimse bu süreci yaşamadan oyunlarda ustalaşmadı ☾
Yakında öğrenir derim, kimse sonuçts annesinin karnında bilgisayar oynamayı bilerek doğmuyor. İleride oynadıkça gelişir. Mesela ben sol elim ile wasd tuşlarını bile kullanamaz idim ama artık kullanabiliyorum😅