Özellikle takım oyunu gerektiren oyunlar... 2-18 skorlar görünce şaşırabiliyoruz. Oyun bilgisi her şeye yeterli midir? Oyunlarda yetenekli olmayan bir kişi kendini nasıl geliştirebilir? vastaya aşkına. 🦋
Yetenek gerektiren online oyunlar olduğu kadar, eğlenmek için oynanan oyunlar da var. Ancak siz ne için oynarsanız oynayın, yine eğlenebilirsiniz. Yeter ki arkadaşlarınızla oynayın. Yetenekli olmak şart değildir. 5 kişi takım halinde oynadığımız oyunlarda, hiç yeteneği olmasa da hep yanımıza aldığımız oyuncular vardı.
Eğer kendini geliştirmek istersen, fps tarzı oyunlarda aim geliştirme antrenmanı uygulayabilirsin. İyi eğlenceler. :)
FPS'e dayalı oyunlar illa ki yetenek ister. Oyun bilgin ne kadar çok olursa olsun bir yerden sonra seni kurtarmaz. Ani refleksler hayat kurtarır. Birebir mücadelede yeteneğini ve oyun bilgini birleştirir üstünlük sağlar ve takımına katkı yaparsın.
Stratejiye dayalı oyunlarda ise oyun bilgisi yeterli oluyor, pek yeteneğe tabiri caizse bileğe ihtiyaç kalmıyor. Sadece oyun bilgisiyle oyunun hakkı verilebilir.
Tabi bütün bunlardan önce hızlı bir internet ve sağlam bir cihaz gerekiyor. Aksi halde ne yetenek kurtarır ne de oyun bilgisi vesselam. :)
Bence insanlar oyunu artık bir meslek görmeye başladı ama oyunu en küçük yaştaki bir birey bile oynayabilir. Oyunun amacından sapanlar var, oyun sonuçta ve oyun ne için oynanır? eğlenmek, zaman harcamak, sıkıntın geçmesi gibi gibi :) :) bazen çok abartıyorlar bu oyun meselelerini.
Oyun oynamak için öncelikle Paraya ve zamana ihtiyaç vardır. Bunlar olmadan kesinlikle oyun oynayaman... Sonra yetenek değilde ne yapacağını bilmek gerekir. Ama bunun için çok uğraş ister. Bilmediğin bir oyunu oynamak için tekrar tekrar oynamak gerekir zamanla o oyunda iyi olun. Yeterki insanın içinde öyle bir istek ve imkan olsun. Gerisi gelir.
Eloya bağlı olarak yetenek şart. Belirli elolarda çok iyi olmasan bile bir şekilde kazanabiliyorsun. Hatta sistemin sağlam olsa bile yeter. Ama elo yükseldikçe yetenek şartlaşıyor