Dün bir arkadaşıma Gta 5 öğretiyordum da azıcık delirtti ama eğlendik 😅 Sizinde böyle bir arkadaşınızın var mı? Yoksa acemiliğini umursamayıp eğlenir misiniz?
Oyuna yeni başlayan acemi arkadaşınızın oyunu öğrenmesi için uğraşır mısınız yoksa salar mısınız?
oyun seven arkadaşım olsa öğretirdim adama oyunu öğretiyorum yapamıyorum diyo oyunu siliyo manyak ya ben sanki oyunu yükler yüklemez vahy gelerek ustalaştım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Kendisinin öğrenmesi daha iyi olur (üşendi)
Biraz gösterip sonra kendi öğrenmesi için teşvik ederim. Adama balık tutmam, tutmayı öğretirim :D :D bu benim felsefemdir.
Öğretirim zaten kolay bir şey yani çokta zorlanacağını düşünmem doğrusu 🤔
Bizde maydonoz olma durumu var istesek bile karışmadan yapamayız 😃
Eskiden olsa uğraşırdım ama artık umurumda değil. :D
Olmaz mı ya oyunu benden öğrenen biri ilk başta inanılmaz lanet okur oyuna da banada ama ondan sonra hayır duası alırım o kadar iyi eğitigim için
Vala geneli karşılıklı FIFA falan oynsak kesin tartışıyoruz ama korku oynu oynadimizda eyleniyoruz sırayla eylenceyi oluyor özeliklle gece vakti
oyun seven arkadaşım olsa öğretirdim adama oyunu öğretiyorum yapamıyorum diyo oyunu siliyo manyak ya ben sanki oyunu yükler yüklemez vahy gelerek ustalaştım
Kendi kendine öğrenir bir şekilde sonuçta ben de birisinden yardım almadım
Ben 2006 da var ya 8 yaşındayken İnternet kafeden çıkmazdım Fifa 07 de başladı oyun hayatım şimdi 24 yaşına gireceğim hala severim Fifa 07yi
Ben onu sormamıştım. Yine de teşekkürler.
Ugrasirim yazik kiyamam
Biraz beklerim sonra öğrenmediğiyse öğretirim
Oyun merakın varsa eğer seninle çok fazla konuşmak yardım almak isterim 😊
evlenince sabaha kadar eşinle oynarsın
Öğretirim.
azmine bağlı