
Benim olmuştu ama çok sinirlenmemiştim gayet rahat bir şekilde aşağı düşüp öldüm 😄

Wow oynayanlar bilir, monk classı dps rol olarak windwalker olur ve flying serpent kick adı verilen uzunca bir mesafeyi uçan tekme atarak geçen bir skilli vardır, bunu kil'jaeden boss fightında ard arda 3 4 defa yaptım, boss fight bir platform üzerinde ve platformun yanları boşluk, düşersen ölüyorsun, ben 3-4 fight inatla bunu kullanıp platformdan düştüm, en son dedilerki vio tank geç bu böyle olmayacak, raidden sonra guild kurallarına bir maddde eklediler, bir daha raidlere sarhoş gelinmeyecek diye, yerin dibine girmiştim yahu
Olmaz olur mu? Ses açarken F4'e bastıydım. Mute için de power tuşuna bastıydım. Online oyun ortasında klanla birlikte oynarken kapandı hemde.
Çok sinir bozucu.
Cevap
13Cevap
evet bazen oluyor
ohooo oyun oynarken basılmıcak tüm tuşlara basar basılacakları es geçebilirim :d bi ara sürekli kendi kendimin kuyusunu kazacak şeyler yapıyodum
Herkes basmıştır basmadim diyen olmaz😅, tabi nasıl bir sonuç olur orasını bilemeyiz
O bir şey mi azizim, benim gerçek hayatta bile yanlış tuşlara basmakta üstüme yok :D
Evet genelde grub oldugumuz zaman heyecanlanip yanlis tuslara basiyorum
Olmayan varsa oyuncu değildir bro az alt tab yapmadık
Defalarca oldu LoL oynarken yanlışlıkla kaç kere flash attım 😭😭😭
Doğal olarak illaki basmışızdır :D
Kapattığım bile oluyor yanlışlıkla
Çook olmuştur :))
Hayatta olmamış değildir birçok insanın başına.
En son Pubg de yanlışlıkla koltuk degıstirdim
Evet cok sinir bozucu
Evet oldu yalnislikla öldüm ondan sonra 🤦😄
Olmuştu
Hem de kaç kere 😃
Herkesin olmuştur.
Evet olmuştu
Olmuştur elbet
Evet 🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?