
Peki bu reklamlarda gördüğünüz oyunları hiç denediniz mi? Yoksa reklam olduğu için kapatıp devam mı edersiniz?

Mafia City oyununu ben oynuyorum ama OSM de token kasabilmek için bedava alabilmek için görevler var onları yapınca token veriyor o yüzden girdim ve en iyi klanda iş yapıyorum şu an 😄
bomboş oyunlar oluyor genelde :D
Sorma ya 😀
:D
Reklamda gördüğüm oyunlarla ilgili bildiğim tek şey hiçbirinin reklamında göründüğü gibi çıkmaması.. vakit kaybı, sinir harbi
Çok doğru. :D
Cevap
11Cevap
Verirdim
Hayır ama bu görseldeki reklam çok iyi. Ben o videoları film gibi izliyorum hep yeni bölümünü arıyorum ahshsh
Bende sjdnskd
Vermiyorum çünkü o reklamların çok fake olduğunu gördüm. Büyük bir hayal kırıklığı oluyor o reklam sonrası oyunu indirip oynamak.
Resmen clickbait ile indirme kasıyorlar. Tek verdikleri hayal kırıklığı. 🤦
bazılarına veriyorum iyi çıkanlar oluyor ama genel olarak reklamdakiyle alakası yok ama mafia city baya iyiydi
Bir kere yaptım, oyun alakasızlığın daniskası çıktı
veririm her defasında da pişman ederler
Reklamda ki oyunlara bakmıyorum ya.
Hayır
Hayır
Evet kapanma döneminde özellikle
Beni çıldırtıyor lar hemen siliyorum
Veriyorum
Vermem
Dikkatimi çekerse
Evett
Baaaazen
Bazen
Denemedim hiç
Hayır oynamam asla
asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?