Aslında bir çoğumuzun sıkıntısı da budur. Oyunları aşırı ciddiye alan insanlar var. Eğlenen insanlara sürekli toksiklik yaparlar. Aslında olayın bilincinde bile değillerdir. Rekabetçi oyunları ciddiye alıyor musunuz?
Rekabetciden ziyade, tüm oyunları ciddiye almamak lazım bence. İnsanların hırs duygusu bir tık bu ciddiyet ortamını yaratıyor ellerine bir şey geçmemesine rağmen somut olarak çoğu oyunda. Bu ciddiyet ortamı beraberinde bir sürü şey getiriyor mesela toxiclik, boostlatmış hesapla aynı oyuna düşmek gibi arttırılabilir örnekler. Bu tarz şeyler de oyunu etkilediği için oyunlar zevk alınmaz bir yere dönüşebiliyor malesef. Yani ciddiye pek almamak lazım zevk almak için.