Gerçekten kötü olduğun oyunlar var mı? Varsa hangisi veya hangileri?

Nasılsın KS Gamer ahali😊🌺

Hepimizin kötü olduğu oyunlar vardır. Bu yüzden dolayı da oynamayı bıraktığımız veya kötü olsak bile oynamaktan vazgeçmediğimiz hatta vazgeçemediğimiz oyunlar ve oyun serileri vardır.
Sizin de böyle kötü olduğunuz bir oyun var mı? Varsa hangisi? Oynamayı bıraktınız mı yoksa kötü olduğunuz halde oynamaya devam ediyor musunuz?

//Ben şahsen kötü olduğum oyunu oynamayı bırakıyorum çünkü bir süre sonra zevki çıkmamaya başlıyor.
Gerçekten kötü olduğun oyunlar var mı? Varsa hangisi veya hangileri?
Gerçekten kötü olduğun oyunlar var mı? Varsa hangisi veya hangileri?
Cevapla