
Gereksiz abartılı olduğunu düşündüğünüz bir oyun var mı? Varsa hangisi?

Gereksiz abartılı olduğunu düşündüğünüz bir oyun var mı? Varsa hangisi?
Pubg oyununun aşırı abartıldığını düşünüyorum. Kime denk gelsem pubg oynuyor. Bu oyunu bende bi ara arkadaşlarım sayesinde indirmiştim ama bana öyle abartıldığı gibi güzel gelmemişti oyunu tam anlayamamıştım silmiştim
Şöyle söyleyeyim World of Warcraft ve Final Fantasy dışındaki tüm MMO oyunlar. Çok param gitti hepsine çoğu oyun da bir yerden sonra tutmuyor, ya direk para ticaretine dönüyor oyun olmuyor ya da oyuncu yetersizliğinden direk kapanıyor. Çok para harcadım MMO oyunlara hepsi de kozmetik, görünüş itemleri, kıyafet içindi. Şu anda elde var 0 😅 WoW ve FF14 ise tarihi var onların cidden ücretini hakeden özel oyunlar.
Bence elden ring diyebilirim o türü sevmediğim için bana abartılı geliyor olabilir ama oyunda öldükten sonra son kayıt noktasına dönmek öldürülen düşmanların tekrar canlanması felan bana gereksiz geliyor
Cevap
11Cevap
Metin 2, lol tarzı oyunlar
Metin 2 oyunu var
Metin2 nedir bu metin2 sevdası ya hala kafelerde bile oynanıyor. Bu oyunu oynamak için neden int kafeye gidersin ki...
Fortnite oyununun bir dönem neden çok popüler olduğunu anlayamadım sadece
God of war sevemedim bir türlü benimle alakalı da olabilir tabi
Metin2, LoL ve Valorant
Onu bunu bilmem ama cod mobilin üstüne oyun yok.
Oyunun nesi abartı olabilir bir söylesene bı 😂
Witcherın abartı olduğunu düşünüyosan seni
Temsili görsel bu
Yok.
Mortal Kombat.
Valorant
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?