Halo serisinin en sevdiğiniz oyunu hangisi?

İyi geceler KS Gamer ahali😊🌺

Öncelikle nasılsınız? Halo oynadınız mı? Oynadıysanız eğer Halo serisinin en sevdiğiniz oyunu hangisi? Ne zamandan beridir oynuyorsunuz?

Ben Halo : The Master Chief Collection oynadığım için. Tek tek soylemicem hepsini sevdim. Alıcaksanız bende Halo : The Master Chief Collection alın derim çünkü tüm oyunlari içinde.
Halo serisinin en sevdiğiniz oyunu hangisi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Halonun tüm oyunlarına ayrı ayrı para vermek yerine Halo The Master Chief Collection alın. Steam de 61 tl.
Halo serisinin en sevdiğiniz oyunu hangisi?
Cevapla