GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA IV
GTA V
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠿⠿⠟⠛⠛⠿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠋⠀⠀⠀⠀⣀⠀⠀⠈⠙
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢳⣿⡇⠀⠀⠸⣿⡏⠀⠀⠀
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠿⠈⣀⠀⠀⠀⠀⠹⣷⡀⠀
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⠀⣜⣿⡄⠀⠀⢤⣶⣿⠇⢸
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡃⠈⠉⠁⠀⠀⠈⠛⠁⠀⠸
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠃⠠⠴⠒⠂⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣴
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣇⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣴⣾⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣤⣶⣶⠀⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣿⠆⠈⠀⢻⣽⠿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠿⠋⠉⠈⣿⡀⠀⠀⢸⡟⠀
gta v
En çok oynadığım seri San benim daha sonra GTA 5. Favori oyunum hangisi diye sorarsan kesinlikle GTA 5, çok oyunculu baya oynadım çok zevkli o görevler olsun, arkadaşlarla takılmak olsun. Hikayesi zaten süper, içerikleri falan bayılıyorum
Cevap
15Cevap
Gta sanandreas
GTA Vice ve San Andreas vazgeçilmez ama GTA V'de çok iyi be :D
İlla hangisini tercih edecek olursam, GTA San
San Andreas benim için apayridir, tek bitirdiğim oyunudur da😇
Gta vice city der susarım. Müthiş bir oyundu halen hatırladıkça gözlerim dolar.
Vice City ama sadece onu bitirdiğimden hepsini bitirseydim belki fikrim değişirdi.
Selam,
GTA San Andreas.
GTA Vice City.
GTA 5, oyuna verdiğim puan 10 üzerinden 8.
GTA Vice City <3 Ben
GTA IV oynamadım ama Vice city çok zevkliydi. Baya eğleniyordum :D
San Andreas. :D
San Andreas'ın tadı başka.
GTA 5.
GTA Türk City neden yok :(
GTA Vice City tabi ki
Vice City
vice city
GTA Vice City
Gta 5
GTA 3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?