
benim GTA 5 peki ya sizin 😎

Çoğunluk San Andreas sever ama ben nedense Vice City çok seviyorum, görevleri falan cidden çok hoşuma gidiyor. Çocukluk döneminde baya oynamıştım, artık tüm arabaları deneyip görevleri tamamladıktan sonra oyundan da bıkkınlık geldi yüzüne bile bakmıyorum ama bende Vice City'nin yeri her zaman ayrıdır. Bir dönem San Andreas oynadım ama nedense hiç sevemedim onu ya. Bende mi sorun var bilemiyorum ama hoşuma gitmedi.
Cevap
12Cevap
GTA serisi pek sevmem ama benim de GTA 5 çünkü oynanışı olarak en iyisi bence, diğer GTA oyunları çok sorunlu ve hem GTA 5 daha çok içeriğe sahip
Oyun olarak GTA 5
Karakter olarak Tommy Vercetti.
Gta her oyununda buyuk yol kat etti.
Eskilerini begenmek icin ciddi hatiralar falan olmali zira GTA 5 cidden efsane yaratti.
San Andreas'ta hileleri kullanarak binaların çatısında bisiklet sürmenin keyfi bir başkaydı...
5 Daha iyi
Gta vice city çocukluğum resmen.
Cj reis ile san Andreas tabiki
San Andreas tek geçerim
Vice City
Vice cşty
Vice city
Gta san abi gta san
Gta 3
San Andreas.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?