Abimi yenmekten keyif aldığım bir gecenin daha karanlığındayım. Tavla severiz :)

Abimi yenmekten keyif aldığım bir gecenin daha karanlığındayım. Tavla severiz :)

Ben de çok oynuyorum tavla özellikle hyper diye bir şey keşfettim tavlada o da güzel oluyor
O ne
Üç tane sıralı taş koyuyorsun öyle oynuyorsun
Hic birini bilmiyorum. Tavla oynarken de yönümü hep karıştiriyorum zaten
😂😂
🤧🤧
:)
Cevap
14Cevap
Tavla ciddi de bir matematik sporudur. Severim
Zar oyunlarını bilmiyorum..
Ben en çok tavla severim
Barbut.. Kısa basit zevkli.. Yenersen eve mutlu yenilirsen tefeciye gidiyorsun harika bir spor gerilim :))
Hiçbirini bilmiyorum. Pek ilgi alanıma da girmiyor zaten.
Tavlada yenene yemek ısmarlıyorum var mı güvenen
tavla hastasıyım
Valla pek bilmiyorum abi
Kızma birader 😅
Monopoly.
Satranç ve dama severim
Kız tavlası 😏
Hiç biri. Bilmiyorum
@Ispings dekan bey, ayağının tozuyla yorumlara mı damlamaya karar verdin çen 😄 uzak dur
Tavla çok severim en son erkek kardeşimi yendim 😌
Hiç beceremem.
Nasıl ya?
Yani bilmiyorum.
Hiç birini mi?
Evet daha önce oynamadım öğrenmedim de.
Olsun. Demek ki zevk almıyorsun.
İlgi alanım değil diyelim ama ben daha çok iskambil kağıtları ile oynanan ya da borsa oyunlarını seviyorum eskiden borsaya dikkat diye bir oyun vardı sahte paralar falan vardı. 😅
Biliyorum, adı o muydu hatırlayamadım ama kutu oyunları benim de sevdiklerimden. Monopoli bayılırıs.
Evet o tür oyunları seviyorum işte
Güzel
Tabii ki de tavla. Onun yeri bambaşka.
Okey sayilirsa o 😃
O taş oyunu 😅
Tamam sayılsın :))
Tavla😎. Gidem de arkadaşımla tavla atalım bari😎
Okey oynamak çok zevkli bence
Kızma birader 😄 olur olur o da
hic birini sevmiyorum
101 ciyim ben tavla sevemedim
Kızma birader 😃
Tavla
tavla severim
Kızma birader 😂
Tavla
Tavla benim de
Kızma birader.
Tavla.
Tavla
Monopoly.
Kızma birader
Aynen
Tavla severim.
Zar oyunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar