Neden benden 20-30 yaş büyük erkekleri çekici buluyorum ?

20 yaşındayım ve bugüne kadar yaşıtlarımdan hoşlanmadım, o gözle bakamadım. Tekliflerin 1-2 tanesini kabul ettim, kendimi zorladım ama yapamadım. Aşık olduğum adamlarla aramdaki yaş farkı 3-5 değil arada koca bir uçurum var. Kendimden 20-30 yaş büyüklerden ''hadi orta yaşlılar diyelim '' hoşlanıyorum. Fiziksel açıdan bakarsak hepsinin yaşlarına oranla inanılmaz karizmaları var bana göre. Ve hepsi boylu poslu yapılılar. Bende uzun boyluyum yani yanımda öyle kısa sıska bir şey istemem. Yaşıtlarıma bakıyorum hepsi ufak tefek hiç ilgimi çekmiyor. Bu işin fiziksel boyutuydu . Bir de duygusal boyutu var tabi... Neyse daha fazla uzatmıyorum. Sizlere sormak istediğim bu normal bir durum mu ve aranızda benim gibi hissedenler var mı? Aslında derdimi tam anlatabilmiş değilim ama kısa kestim işte. Yalnız rica ediyorum bana bu durumu baba sevgisiyle açıklamaya çalışmayın .Bazı yerlerde baba sevgisine bağlamışlar bu durumu. Onunla ilgisi olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar...
Neden benden 20-30 yaş büyük erkekleri çekici buluyorum ?
Cevapla