2. kez benden ayrıldı ne yapacagım çok kötüyüm :(

Benim bir sevgilim vardı onu canımdan cok seviyorum halada seviyorum ilk defa cıktıgımızda cok mutlu olmustum. ama 10 gün sürdü çok acı cektim onunla yeniden beraber olmak icin herseyi yaptım ilk defa bir kız için ağladım yeniden beraber olduk dünyanın en mutlu erkeği bendim o an. fakat oda 10 gün sürdü. ben birisiyle sevgili olmayı beceremiyorum dedi yine bıraktı beni ağlattı beni. onu çok seviyorum bana bir yol gösterin :'(
2. kez benden ayrıldı ne yapacagım çok kötüyüm :(
Cevapla