Patrona blöf yaptım yemedi. ya zam yap ya çıkarım dedim. sen bilirsin dedi.

arkadaş adam acaip bişey. 3 kişinin işini yapıyorum. aldığım ise tek kişinin maaşı. ama yinede yemedi. eleman alayım yetiştir dedi.

eleman yetiştirip beni böyle skip adama güzellik yapılır mı?

1 ağustosta çıkıyorum dedim. Ama allahtan akıllı adamımda bankalara işsizlik sigortası yaptırmıştım. birde devlet var işte.

6 ay totalde 1700 tl sigortadan alacağım. sigortasız bir iş bulsam ştandartımı yakalayabilirmiyim?

bu adama ne yapılır siz söyleyin?

lan sanırım posta koyayım derken adam bana başka bişey koydu mk:(
Güncellemeler
+1 yıl
işsizlik mi?

işsizlik ve ben:D

link

iş hazır gençler:)
Patrona blöf yaptım yemedi. ya zam yap ya çıkarım dedim. sen bilirsin dedi.
Cevapla