Diyelimki hoşlanmıyorsunuz. Hatta alakanız yok. Bikaç bakışmışlığınız olmuş.
Bu kişi sizle tanışmak istediğini söylüyor. NE derdiniz?
Herkes dürüst olsun?
Bu kişi sizle tanışmak istediğini söylüyor. NE derdiniz?
Herkes dürüst olsun?
Bende ki durum ama tanismak istedigini falan soylemedi. Bir yanim ondan hoslanmiyorsun ugrasma bosver diyor diger yanim salakmısın bir firsar ver belki seversin diyor. Araftayım...
Bence bir fırsat ver ya araftaysan. Cünkü tanımadan sevmek zor kardeşim. Ben sevmiyorum ben arada kalmadım ama. Kesinlikle bir şans ver. Bunu düşündüğğüne göre tertemiz bir yüreğin var. yÜreğinin sesini dinle.
Arkadaslarda öyle dedi. kalbini kirmak falanda hic istemem zaten ben soguk davrandigim halde hala bana pas atiyor. Ne yapicagimi sasirdim. Bunu babamla paylastim babam benim en yakin sırdaşım. Sen olsan ne yaparsin dedigimde bilmiyorum dedi. kizda guzel simdi
O mesaj attiginda bir heyecan bastigini hissediyorum sonra sakin ol sen boyle biri degilsin diyorum. zaten her önüme gelen kıza asilan biri degilim zor begenen biriyim. Kizlarla konusamadigim icin onlar benle konusmaya calisiyor
Bence bir şans ver kardeşim. Allah gönlüne göre versin :)
Ya simdi ben sans vericemde bunu nasil dile getiricem 3 haftadir soguk davraniyorken bir anda tamam da diyemem ki onun bana hislerini soylemesini beklerim
seninde bir adım atman gerekiyor ama :D
Whatsapp ta buna naber diye ilk ben yazdim sonra konu konuyu acar diye dusundum sonra konuyu kapatti bende birsey diyemedim :/ zaten kizlara karsi cekingenim daha ne yapiyim
@Nurhazal bugun konustum ve bende birseyler hissettigime karar verdim sagolun yorumlarinizda bana güç verdi. bir insani sonradanda sevebiliriz :Ddd
Aynen oyle 😉😉
Ya simdi kizi kendine ayarlamaya calisan biri cikti bana soyledi ama kiz benden hoslaniyor simdi bunuda soyleyemiyorum cunku bende hoslaniyorum ama daha duygularimi soylemedim askı memnuya dondu olay
Kırmadan dile getiririm
Merhaba dedi belli senden hoşlandığı devamını getir mesela örnek olarak.
Anladım. Peki hiç cevap vermesem? ayıp olurmu?
Haklısın. Çok yardımcı oldun. Teşekkür ederim
"Seni kırmak istemem ama ben sana karşı bir şey hissetmiyorum" filan falan, kibarca reddederim :D
Öncelikle kibarca redderim sonra ısrar ederse kaba bir şekilde ikaz ederim
teşekkürler
Cevap
1Cevap
Konusmam sevsemde kabul etmem zaten
neden? :D
Birine hayatimi mahvetmesi icin fırsat mı taniycam 🙄
Herkesde senin hayatını mahvetmek için sırada bekliyorlar zaten :D
Hı hı bende öyle düşünüyorum
Kalbini kırmadan geri çeviririm.
Kabul etmem.
Merhaba dedi sana devamını getir*
Reddederim
Nasıl reddedersin. Cevap verirmisin merhaba dedi diyelim. ?
teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar