
Hoşlandığınız kişi tarafından reddedilirseniz nasıl bir tepki verirsiniz?

Karşılıklı duygular olduğu sürece yakınlaşma ya da o duyguların büyümesi gibi bir durum olabilir ancak benim için, onun dışında gidipte birine açılamam öyle, ki şu ana kadar da hiç gidip açılmadım. Kendiliğinden gelişti zamanla o ilişki...
Çok can sıkıcı bir durum. Aslında ilk önceden kestiririm bana karşı bir şeyler var mı diye, sonra karar veririm ama açılmakta cesaret işi ister, çünkü söylediğin zaman her şeyi bilmelisin ya sevineceksin, ya üzüleceksin bundan korkulduğu için insanlar söyleyemiyor. Genelde ikinci durum olduğu için o da :') Karşılık alamayacak olmak korkutuyor.
Aynen öyle. O yüzden ölçüp tartacaksın, sonra atak yapacaksın. 😄
Rica ederim :)
Yoluma bakarım ama peki demem. Destansı bir konuşma yaparım. Sonra çeker giderim.
Cevap
11Cevap
Başak birini bulurum
Sezen cevabını vermiş benim yerime:
"Ben de yoluma giderim. Ezdirmem kendimi. Ama gezdirmem de gönlümü. Gider acımı çekerim."
Sezen be…
Emin olmadan duygularımı açıklamam ama oldu ki reddetti, olay biter.
Kazanana kadar mücadele eden ve bekleyen yapıya sahibim. Kalbimi kırılmışsa susarım.
Benim öyle bir teklif etme durumum olamaz ama diyelim ettim ve reddedildim yoluma bakarım bir daha asla o insana yanaşmam
Başta bi üzülürdüm ama pek etkilenmezdim. Her şey gibi reddedilmekte doğanın bir gerçeği. Hayatıma devam ederdim
tamam der yoluma bakarım sadece hoşlantıysa seversem de zorlamam yine tamam der sevmeye devam ederim ama bunu ona belli etmeneye çalışırım
Onunda hoşlanmasi gerekirde bu platonik bir sevgide olur bence
Sadece üzülürüm ve bunu belli etmemeye çalışırım sanırım
O dakikadan itibaren bir daha yüzüne bakmam, muhatap olmam.
Izin verdigi kadar ona ilgi duymaya devam et onu kazanmak için her zaman yanında olmalısın. Hoşuna gitmesini sağla. Pes etme bence gerçekten hoşlanıp istiyorsan savaşmalisin. Bel ki güzel bir aşk seni bekliyor
Tamam derim yüzüne bakmam
Takıntı eder sonuna kadar savaşırım ve kazanırım :) sonuncudan fena kazık yedim ama ilk adımı o atmıştı yani o sayılmaz
Yaşadım pişman degilim biraz üzülürsün sonra bir gün arkana bakarsın neden üzülmüşüm boş boşuna dersin
Eski hoslandıgım kişi olarak hayatına devam eder.
"Sen bilirsin."der yoluma devam ederim.
Onun kaybı js
Duvarlari yumrukladigimi hatiiyirum😅
Karalara bağlarım, üzülürüm sjsbsjs
diğer hoşlandıklarımla ilgilenirim..
Üzülürüm.
Oldugu kadar olmadığı kader derim...
Acilamam o yüzden de red yemem herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?