bir kızla 2 ay flört ettim hergün ortalama 4 saat konuşur hiç sıkılmazdık denedik olmadı ayrıldık peşinden koşuymmu?

Günde 7 saat konuştumuz olurdu aynı sınıftayız arkadaş kaldık ondan sonra 2 kızla konuştum ikisinede günde yarımsaat zor dayandım sizce böyle iyi anlaştığım birinden vazgeçeyimmi not: oda ilkkez biriyle muhabbet etmekten bu kadar zevk aldını sölüyordu ama yeterli gelmedi.
bir daha karşına çıkmaz böyle iyi uyuştuğunuz insan
İllaki çıkar boşwer şımartma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
bir kızla 2 ay flört ettim hergün ortalama 4 saat konuşur hiç sıkılmazdık denedik olmadı ayrıldık peşinden koşuymmu?
Cevapla