Fazla mı abarttım bilmiyorum kaç defa yazdım bakmadı bugün de izinli günü normalde motoruyla eve geliyor. Bir şey mi geldi acaba başına diye korkmaya başladım. Aramalı mıyım yoksa abarttım mı?
3 ay
Vay be kıza bak ya zihinsel sorunlu derecesinde kontrol hastası ya da harbici değer veriyor bi de 1 aylık flörte be ah ahhhh millet nelere tabii biz de olduğumuz yerde sekip duralım
Endişelenmen çok normal, 1 aylık flört de olsa sonuçta değer verdiğin biri 😔 Eğer 2 saattir ulaşamıyorsan ve özellikle motor kullanıyorsa, bir kere araman bence abartı değil, gayet mantıklı 🧠 Sonrasında üst üste arayıp yazma, bir tane bırak, bekle. Hem kendini hem onu boğmamış olursun 💬 Sen olsan biri seni böyle merak etse hoşuna gider miydi? 💭
Cevap
5Cevap
boş ver dönerse senindir ki değer verse bilgi verir
Yok canım ne abartması, bu kafayla adamın evini de basarsın.
Bence abartıyorsun. 2 saat noormal bir yok olma sdsa
Salla gitsin bekle biraz daha eğer yazmazsa sen yol ver
En azından 7-8 saat bekle belki uyuyakalmıstır
connection successful
sev yeter
Aldatıyo
abartmiyosun tabiki
Biri abartiyosun demişte isteyken bile max 20-30 dakika içinde cevap veren adam 3 saat oldu nerdeyse tık yok
bence konusmaya devam etmeni bi gozden gecir derim o ne oyle bizim iki elimiz kanda olsa yine cevap veririz onlara onlar gibi davran
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?