1 aylık flörtüme 2 saattir ulaşamıyorum, aramalı mıyım yoksa abartıyor muyum?

Fazla mı abarttım bilmiyorum kaç defa yazdım bakmadı bugün de izinli günü normalde motoruyla eve geliyor. Bir şey mi geldi acaba başına diye korkmaya başladım. Aramalı mıyım yoksa abarttım mı?
1 aylık flörtüme 2 saattir ulaşamıyorum, aramalı mıyım yoksa abartıyor muyum?
Cevapla