Bir flörtüm var. 1 aydır falan konuşuyoruz ama son iki haftadır tam olarak flörte başladık. Bazen 2 gün yazmadığı oluyor normal mi?

Bir tane flörtüm var. 1 aydır falan konuşuyoruz ama son iki haftadır tam olarak flörte başladık. Ona güveniyorum o ayrı konu ama henüz görüşmedik. 2 haftalık bir şey olduğu için konusu geçse de henüz görüşelim demediği için önemsemedim. Çok sıcak normalde ve bana karşı aşırı iyi düşünceli ama bazen 1 gün boyunca yazmadığı oluyor. Sıkmamak için de olabilir ya da ben iyiye yormaya çalışıyorum. Uzun süredir flört etmediğim için de bu normal mi bilmiyorum. Yine çok güzel konuştuk bir gün ve uykum düzensiz olduğu için ne zamandır konuşamadık keşke bu kadar uyumasaydın falan dedi. Hoşuma gitti. Ertesi gün ama ne o yazdı ne ben. Ben de sıkmak istemedim tabii. Bir gün geçince akşam 10 gibi ben tatlı bir mesaj attım ama cevap yok. Bugün de yazmazsa 2 gün boyunca konuşmamış olcaz. Of bilmiyorum bu flört için normal bir durum mu? Ne düşüncem bilmiyorum. Boşuna kurulmak istemiyorum çünkü tanışma aşaması sonuçta.

Güncellemeler
+1 yıl
4 gün oldu şaka mı ya
Bir flörtüm var. 1 aydır falan konuşuyoruz ama son iki haftadır tam olarak flörte başladık. Bazen 2 gün yazmadığı oluyor normal mi?
Cevapla