Bir aylık flörtüm sevgililik için henüz birbirimizi tanımıyoruz dedi, sizce beni oyalıyor mu, bu normal mi?

Özel bir ilişkimiz varmış ama adını koymak için erkenmiş sizce beni mi oyalıyor? Tepkim ne olmalı?

Bir aylık flörtüm sevgililik için henüz birbirimizi tanımıyoruz dedi, sizce beni oyalıyor mu, bu normal mi?
Bir aylık flörtüm sevgililik için henüz birbirimizi tanımıyoruz dedi, sizce beni oyalıyor mu, bu normal mi?
Cevapla