1.5 aydır her gün konuşuyoruz ama sevgili değiliz arkadaş mıyız neyiz bilmiyorum nasıl ima edebilirim? Hoşlanıyor mu sizce?

ilk yazdı zaman geçti bir daha yazdı sonra konuşmaya başladık buluştuk falan sabahtan akşama kadar günlük şeyler kovuşuyoruz nabıyorsun o bu bayramda böyle olacak buraya gidiyorum dikkatli ol telefonda baksan sevgili modu ya da flört Yanyana gene normal konuştuk ama adı yok genelde benden önce o yazar o sorar ne yaptığımı falan nasıl bınu dile getiririm
1.5 aydır her gün konuşuyoruz ama sevgili değiliz arkadaş mıyız neyiz bilmiyorum nasıl ima edebilirim? Hoşlanıyor mu sizce?
Cevapla