Henüz 3 haftadır konuştuğum biri var henüz flört aşamasındayız sevgili sayılırız artık dedi bende bana zaman ver dedim?

Su cümlesi beni biraz düşündürdü acaba sorunlu biri mi diye düşünüyorum. Şu an için her şey yolunda gidiyor gayet efendi ve kibar konuşuyor sürekli özür diliyor en basit şeyde bile bense hiç dilemem aslında dışarıdan bakıldığında öyle zayıf biri gibi durmuyor işinde gucunde çalışan biri. Konuyu bir şekilde ben oraya getirdim daha doğrusu bana ben terkedilmeyi kaldıramam hastalanirim çok kötü olurum dedi. Çok bağımlı oluyorum ve korkuyorum anlıyor musun dedi. Bu durumda sorunlu biri mi acaba?
Henüz 3 haftadır konuştuğum biri var henüz flört aşamasındayız sevgili sayılırız artık dedi bende bana zaman ver dedim?
Cevapla