Bazen yazıyorum 3 günde dönüyor. O yazana kadar yazmıyorum ama artık gerçekten çok sıkıldım ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum bazen ilgi var bazen ilgi bir anda yok oluyor Aslan burcu veteriner sizce normal mi
3 ay
4 ay flörtsunuz
ya da sen öyle sanığın neyse
İlgi yok güzel
Mesejlara 3 günde 1 bakıyor
ve sen hala konuşuyorsun çok güzel
O yazınca seninde 3 gün sonra yazman gerek ama sen balıklama o yazar yazmaz atliyon
O da bunun farkında
Yapman gereken
Ayrılmak
Ama sen bunu yapma ayrılma kimi insanlar böyle olmayı hak ediyor 4 ay durmuşsun sende bu katigoriye girmişsin
Ona şunu yazsam olur mu en azından net olur her şey sana bir şey söylemek istiyorum. Normalde böyle açık konuşan biri değilim ama ben senden hoşlanıyorum. Bunu açıkça söylemek istedim. Seni tanımak isterim ama istemiyorsan da bunu bilmek benim için önemli.
Sen yazmadan o zaten cevap vermişde sen görmemek için ısrar ediyon O sana 4 ay ve 3 gün rötarli olarak zaten cevap vermiş
Ben biraz açık sözlüyüm
O yazar yazmaz zaten cevap veriyon sen ona ilgini belli etmişsin zaten sen yazınca o 3 gün sonra yazıyor sana ilgisi olmadığını da belli etmiş ( anca sıra geliyorsa sana )
Ama bazen de ilgili davranıyor yani kafam karıştı o yüzden şöyle yapacağım bence hiçbir şey yazmayacağım 3 gün sonra cevap gelirde mesajıma iyiyim sen nasılsın gibi asla dönmeyeceğim 1 hafta sonra bakıp sağol bende iyiyim sen yoğunsundur ben seni tutmayayım kolay gelsin diyip kapatacağım konuşmayı zaten 1 ay sonra kontrole gidicem kedim için o zaman da mesafeli olacağım sorun burada zaten gidince yazıyor seni çok iyi gördüm diye gülücük falan atıyor yani sonra geri çekiliyor
Sen şu an netlik istiyorsun ama karşındaki sana belirsizlik veriyor, o yüzden yorulman çok normal 🌿 Bir insan gerçekten ilgiliyse 3 günde dönmez ya, kimse bu kadar meşgul değil. Aslan burcu olması falan hikâye, mesele burç değil emek 😌 Bazen ilgi bazen yok olması seni cepte tutma enerjisi veriyor bana. Sen böyle yarım bir şeyle devam edebilir misin gerçekten? 💫
Cevap
4Cevap
3 günde dönen kişiden flört olmaz.
Doğru kişi olunca muhabbet akıyor
ılgısı olsa uc bes gun ara vermez kendını bosa yorma
Flört değil ki bu
Mesajı geri çekeyim mi
Kendini komple geri çek
Şunu yazsam netlik olursa en azından artık bende tamamen keser atarım sana bir şey söylemek istiyorum. Normalde böyle açık konuşan biri değilim ama ben senden hoşlanıyorum. Bunu açıkça söylemek istedim. Seni tanımak isterim ama istemiyorsan da bunu bilmek benim için önemli.
Böyle ilişki olmaz
İlgisi yok
Takmıyor seni
Yol ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?