selam arkadaşlar,
buraya tesadüfen buldum. Ben almanyada yaşıyorum 25 yaşındayım bekarım. türkçem okadar düzgün olmadığı için sizlerden şimdiden özür dilerim.
size sormak istediğim soruya gelecek olursak. benim ailem çok dindar annem babam 5 vakit namazında. ablalarım almayada yaşadığımız halde tamamen kültür ve geleneklerimize uygun yetiştirildi. ben kendim genç yaştan beri camide okudum ve yatılı kaldım. dini açıdan bilgim baya çok olduğu halde yemediğim nane kalmadı. 17 yaşında başladım gezmeye tozmaya, kızlarla ilişkiye girmeye. uyuşturucu kullandım, alkol içtim. geçen sene Mart ayında "eski" sevgilimle tanıştım. eski sevgilim dul ve 3 yaşında bir erkek çocuğu var. genç yaşta korkun hatalar yapmış, ailesi sahip çıkamamış. almanlarla büyümüş onların kültüründe yetişmiş. 14 yaşında ilk hatasını yapmış biriyle birlikte olmuş, ondan sonrada çok hata yapmış, alkol içmiş uyuşturucu almış, alman kız arkadaşları gibi başka erkeklerle birlikte olmuş. 17 yaşında anne olmuş yabancı bir çocukdan. ailesi kültüür ne din ne göstermemiş. dün ayrıldık sevgilimle, geçmişiyle başa çıkamadım. birlikte olduğu kişileri tanıyorum bir tanesi arkadaşım hatta. çok korkunç bir durum. 1 sene içinde birbirimizi çok iyi tanıdık, malesef birlikte olduk. bana hiç bir hatası olmadı ve hayatını 180 derece değiştirmiş bir kişi. namaza başladı, dediğim herşeyi kabul etti ama ben onu yargıladım, söylenmiyecek şeyler söyledim. o insanları gördükçe intihar edesim geliyor du. şimdi ayrıldık, sizce doğru bir seçimmiydi ? kendi ömrünü ayaklarımın altına serdiği halde geçmişiyle yargılamak sizce doğrumu ?
buraya tesadüfen buldum. Ben almanyada yaşıyorum 25 yaşındayım bekarım. türkçem okadar düzgün olmadığı için sizlerden şimdiden özür dilerim.
size sormak istediğim soruya gelecek olursak. benim ailem çok dindar annem babam 5 vakit namazında. ablalarım almayada yaşadığımız halde tamamen kültür ve geleneklerimize uygun yetiştirildi. ben kendim genç yaştan beri camide okudum ve yatılı kaldım. dini açıdan bilgim baya çok olduğu halde yemediğim nane kalmadı. 17 yaşında başladım gezmeye tozmaya, kızlarla ilişkiye girmeye. uyuşturucu kullandım, alkol içtim. geçen sene Mart ayında "eski" sevgilimle tanıştım. eski sevgilim dul ve 3 yaşında bir erkek çocuğu var. genç yaşta korkun hatalar yapmış, ailesi sahip çıkamamış. almanlarla büyümüş onların kültüründe yetişmiş. 14 yaşında ilk hatasını yapmış biriyle birlikte olmuş, ondan sonrada çok hata yapmış, alkol içmiş uyuşturucu almış, alman kız arkadaşları gibi başka erkeklerle birlikte olmuş. 17 yaşında anne olmuş yabancı bir çocukdan. ailesi kültüür ne din ne göstermemiş. dün ayrıldık sevgilimle, geçmişiyle başa çıkamadım. birlikte olduğu kişileri tanıyorum bir tanesi arkadaşım hatta. çok korkunç bir durum. 1 sene içinde birbirimizi çok iyi tanıdık, malesef birlikte olduk. bana hiç bir hatası olmadı ve hayatını 180 derece değiştirmiş bir kişi. namaza başladı, dediğim herşeyi kabul etti ama ben onu yargıladım, söylenmiyecek şeyler söyledim. o insanları gördükçe intihar edesim geliyor du. şimdi ayrıldık, sizce doğru bir seçimmiydi ? kendi ömrünü ayaklarımın altına serdiği halde geçmişiyle yargılamak sizce doğrumu ?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar