Yeni tanıştığınız biriyle sabahlara kadar oturup konuşmak bir süre sonra sizi sıkar mı yoksa hiç sıkılmaz mısınız 😌?

İlk başlarda çok iyi anlaştığınız biri var ve sürekli konuşmak istiyorsunuz bu kişinin bütün herşeyini öğrenmek istiyorsunuz öğrendikçe merak ediyorsunuz ve bir süre sonra herşeyini öğrenmiş oluyorsunuz bu durumda onu bilip öğrenmek sizi sıkar mı?

Bana göre sıkar çünkü bütün gizemi ve çekiciliği gidiyor öğreneceğin birşey kalmıyor merak uyandıran hiçbir davranış olmuyor. Çok az konuşup gizemli kalınması daha iyi diye düşünüyorum saygılar 😌
Yeni tanıştığınız biriyle sabahlara kadar oturup konuşmak bir süre sonra sizi sıkar mı yoksa hiç sıkılmaz mısınız 😌?
Cevapla