İşte sarıyor konuşurken ben zaten hoş sohbet biriyim herkes sever karşı taraf da biraz oldu mi tamamdır ama yine de gün bitip diğer gün olunca başlamak istemiyorum sallıyorum ya da hiç sessiz kalıyorum
Biliyorum. Bazen serseri gibi davranıyorum ve trollük yapıyorum arada eğleniyorum sonra tekrar gerçek bene dönüyorum :D Daha koymam o resmimi zaten utandım.
Sorun konu değil mi, yani konu bulmak da sorun yok hoş sohbet biriyimdir herkes sever ama gün bitip diğer gün olunca ben bir daha cevap vermek istemiyorum ya sallıyorum ya da zaten cevapsız kalıyorum
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kim olursa olsun, konu ne olursa olsun ikinci gün sohbetten sıkılıyorum, siz nasıl biriyle tanışıp ilerliyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Ya o uyumlu biri çıkmadığı içindir karşına. Sevgilim olmadı ama saatlerce sohbet edebildigim kafamın uyuştuğu insanlar tanidim
Saatler sürüyor ama günler değil
Hergun konuşursun niye ki. Paylaşacak biseyler olur samimiyet olur gerisi gelir
İçimden gelmiyor
Içinden gelmemesi günlerce sohbet edeceğin birinin hiç olmaması anlamına gelmiyor
Evet ama olmuyor işte, bir süre sonra hepten sıkılıp nasıl olsa bu da aynı olacak deyip hiç başlamıyorum konuşmaya
Bu senden kaynaklanan, kendini kötü, huzursuz hissettiğin bi sebepten olabilir bilemem
Ayni problem bendede var gencecik yaşımda ciddi ilişki bulamayip evde kalicam iadkdk
Ya ben aslında kimseyi aramiyorum da problem değil ama millet nasıl aylar hatta yıllar geçiriyor bunu merak ettim asıl
Uzun ilişki adamı oluyolar ben 1 kisiyle tek 3 4 yıl cıktım
Sıkılmıyor musunuz bu kadar yıl, ne bileyim bana düşüncesi bile sıkıntı veriyor
Aşıktım ya ona ondan uzun sürdü sonra zaten en fazla 1 ay cıktım baskasiyla 😂
Demek aşık olmak gerek, sır bu diyorsun😉
Aynen ama gercek aşk oyle siradan sevgi degil
Bu devirde bulunur mu dersin hem aşk karşılıklı hem sadakat, zor biraz
İmkansiz bee bulunsa ben bulurdum 😂
Valla burada sohbet etmeyi bilen %1 onada denk gelmek baya zor :D
sohbetten sıkılman sohbete ilgi duymamandan kaynaklı sana hitap etmiyor demek ki
Yok ya bu değil bence. Hoşuma gitmeyen sohbeti zaten yapmam
hoşuna gitmeyen değil sohbet sarmazsa sıkılırsın o açıdan
İşte sarıyor konuşurken ben zaten hoş sohbet biriyim herkes sever karşı taraf da biraz oldu mi tamamdır ama yine de gün bitip diğer gün olunca başlamak istemiyorum sallıyorum ya da hiç sessiz kalıyorum
yaşın doğrumu acaba sorum özel oldu biraz ama
Evet 35 üstü
Anladım sosyal birimisin genelde yoksa daha içe kapanık birimi?
Hayır hiç içe kapanık değilim
Tamam zaman zaman sohbet etmek isterdim sıkılırmıydın bilemem ama
Neden sıkılıyorsun yanlış olan ne oluyor
Bilmem, her şey iyi hoş sohbet akıyor bile olsa, diğer gün konuşmak istemiyorumv ya da 3. Güne çıkmıyor
Psikolojik bir şey yaşamış olabilirsin
Yoo öyle bir şey de yok
Allah Allah. İlginçsin.
Bu yüzden hiç sohbet etmemeyi tercih ediyorum bir süre sonra, yani hiç başlamamayi
O da oşmaz
Oluyor oluyor çok zaman böyle zaten
:) Zormuş
Bu soruyu soralı 8 gün olmuş. 2 günde bir birinden sıkıldıysan demek ki bugüne kadar 4 kişiyi bıraktın ve yeni birini arıyorsun :D
🤣 aramiyorum da soruyu tam silecekken son bir güncel dedim
Bu gecen boş geçecek desene o zaman.
Yok ya benim kimseyle işim yok, senin bu kaçıncı hesap? Foto iyi ki varda anlıyoruz aynı kişi olduğunu
4 guru hesabı sildim. Bu var işte en son.
Burada da beni herkes tanıyor bir ben kimseyi tanımıyorum :D
Foto var çünkü, belirleyici oluyor😅
Kötü mü yani kaldırayım mı :)
Hayır hayır aksine çok iyi hele o gamzeler, çok güzel gülüş
Teşekkür ederim.
Gerçek bu🤷 sadece bir yarı çıplak foto kullanıyorsun arada o senin gibi düzgün adama yakışmıyor
Biliyorum. Bazen serseri gibi davranıyorum ve trollük yapıyorum arada eğleniyorum sonra tekrar gerçek bene dönüyorum :D
Daha koymam o resmimi zaten utandım.
Çoktandir söyleyeyim diyorum ancak denk geldi😊
Eleştirilere her zaman açığım gizli takipçim :))
Takip değil, denk geliyoruz sürekli yorumlarda görürüm ben herkesi. Hatta özel olarak yazayım bile dedim bir ara geri öyle kaldı
En fazla 2 günlüklerden olurdum :D
Yok hiç olmuyor dedim ya, ben hiç başlamıyorum en iyi yöntem bu benim için. Onu söyler giderdim sadece yazsaydımda
Anladım. Neyse ki 2 günlük sohbetlerden daha keyifli bir sohbet oldu burada :D
Hep böyleyimdir böylesi daha keyifli zaten özelden
Kim olduğunu bilmek isterdim ama.
Belki bir gün ya da hep denk geliyoruz da farkında değilsinizdir😅
Kullanıcı adının ilk harfini söyle bari.
Çok merak etme bir gün bulursun 🤣 ya da ben seni bulurum deli yanım tutar
Peki.
Sana benim gibi ekşın biri lazim
Yok ya, sorun sohbette değil aslında. Akıcı ve güzeldir benim sohbetim bende keyif alırım ama yine de sonuç değişmiyor
Kedi fare muhabbeti olmalı arada işte iniş çıkışlar lazım kaşar bı erkek hakkından gelir ancak
Ben 1 saat içinde sıkılırım 2. güne sarkmıyor
Aynen öyle
Bende sıkılırım , hatta gel deneyelim ilk kim sıkılcak
Sorun senin ayran gönüllü olman
Yok ya bu değil eminim. Kimseyi sevemiyorum bile
Demekki senin karşına sohbeti güzel insan çıkmıyor. Veya sosyal medya bağımlılısın. Sana sosyal medya yetiyot
Hiç biri. Sohbet aksa da sonuç değişmiyor
Yaşın doğruysa gayet doğal
Niye, yaşla ne ilgisi var
Asıl yaşla ilgisi var hanımefendi , misal enerji
Aha olgun kadın buldum naber
Bende öyle
Sorun sen de bence
Benim neyimde ama problem nerede
Seni tanımadığım için bişey desem yanlış olabilir ama çok çabuk sıkılıyorsan depresyonda olabilirsin
😅 yok yok değil🤣
İyi barı depresyon dan nefret ediyorum
🤣😅 niye, yoksa sen depresyonda misin ya da çevrendeki herkes
Ya bir arkadaşım var bilgisayar başında sürekli bişey diyorum depresyondayım diyip duruyor bıktım ya
🤣😅
yaş kaç?
35 üstü
yaşanmışlıklardan konuşun, gezdiğiniz yerlerden vs
Sorun konu değil mi, yani konu bulmak da sorun yok hoş sohbet biriyimdir herkes sever ama gün bitip diğer gün olunca ben bir daha cevap vermek istemiyorum ya sallıyorum ya da zaten cevapsız kalıyorum
seni bi adaya yanında 2 kişi koyup bırakmak lazım, ikisine mecbur kalıp sürekli onlarla konuşmak zorunda kal :D
sorun sende
sen yorulmuşsun