bundan once 1.5 sene once aldatildim 2 senelik iliskimdi sonra kendime zaman tanidim 2 yildie kimseyi hayatima almadim ama erkek askerde baglanir mi peki bi kizin ilgisine
niye ki her konudan konustuk yani kafalar uyuşuyor sadece korkuyorum ya ayni sekilde uzulursem diyr baglanamiyorum ben soğutmaya calisiyorum bilincalti olarak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
zamana bırakırım
cat diye soguyorum ya en ufak hareketinde
zor bağlanıyosun demek ki bebiş yoksa çabuk soğumazsın
napicam bundan once cok sevdim birini aldatti 1.5 sene kendime zaman verdim biriyle konusuyorum ama gormeden sogudum siss🥺💖
o zaman güvensizlik var ay çok zor, aslında seninle de alakası yok çok çabuk güven kırabiliyorlar düzgününü bulmak lazım
koç erkeginden olur mi beybi🥺🥺
aşkım hayır, dengesizin teki olur kendileri hiç yanaşma
😔 anliyorum tatlim sag ol
🫶🏻
çok guzelsin maşAllah güzelim😻💛🌸
teşekkür ederiim bebiş sen de öylesin 😊
Boğa burcumusun
hayir oğlak
Boğa burcuyum ben de en ufak olumsuzlukta hemen soğurum.
boğa erkeği pişmanlıktır..
Neden öyle düşünüyorsun
boga erkegi bencildir cunku
Bencillik kişinin kendi karakteridir. Bunu burca yorumlamak hatadır.
tüm tanidigim boğa kiz erkekler ayniydi😀
Vah vah o zaman sana bencilleri denk gelmiş. 😄
Birini görür görmez tanırım zaten
ben görmeden sogudum kedicik
Kimden 🤔
konustugum biri var da
Yani görmesen konuşmalarından belli ediyor bazıları
ya gorunce belki isinirim olamaz mi bu
Görsen bile karşılaşacağın kafa yapısı yine o soğuduğun kafa yapısı olacak
of bilmiyorum ya bana kimse samimi gelmiyor guvenemiyorum ne sevgisinden ne de baska birseyinden ya
Devir böyle kuzum yapacak bir şey yok deneye deneye bulacaksın
bundan once 1.5 sene once aldatildim 2 senelik iliskimdi sonra kendime zaman tanidim 2 yildie kimseyi hayatima almadim
ama erkek askerde baglanir mi peki bi kizin ilgisine
Erkek askerde her kızın ilgisine bağlanabilir 😂
niye ki her konudan konustuk yani kafalar uyuşuyor sadece korkuyorum ya ayni sekilde uzulursem diyr baglanamiyorum ben soğutmaya calisiyorum bilincalti olarak
Senle konuşmuştuk herhalde sahtekar dediğim çocuk değil mi bu çocuk 😂
hayir ben konusmadim sizle hatirlamiyorum
artik kimle karistirdiysan sen
Hatırlıyorum ben seni ya esmer saçı açık bir foton yok muydu profilinde 🤔
ne alaka kapaliyim ve kumralim ayrica kafan iyi mi abi senin
salla salla sen seversin yalani
Peki tamam
atma ziyaaa
valla sen baskasiyla karistirdik kara kedicik
Sen beni nerden tanıyorsun 🤔
tanimiyorum ki rastgele dedim replik
atma ziya derler ya sallamasyon yapanlara
isim ziya mi
Salla sen seversin yalanı falan
Hayır değil
aynen onlari da lafin gelisine dedim kedicik merak etme
Peki bakalım öyle olsun
kedicik peki