Birini tanımak için zamana bırakır mısınız yoksa en ufak şeyde nem mi kaparsınız?

sanırım bu konularda sabirsizim tek bir sey gordugum anda soğuyorum ben
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
çat diye soğuma hastaligindan nasil kurtulurum
Birini tanımak için zamana bırakır mısınız yoksa en ufak şeyde nem mi kaparsınız?
Cevapla