Kızlar, Ben üniversite hazırlık bölümünde okuyorum sınıfımdakilerden 2 yaş falan büyüğüm 20 yaşındayım?

Genellikle aldığım yapıcı yorumlarda çocuksu biri olduğum veya olgun olmadığım konusunda paylaşımlar alıyorm arkadaşlarımdan. Evliliğe giden bir ilişki istemeyen biriyim ve ilgim olan birçok kızada belli ediyorum kendimi (asılmak veya iş atmak) buyüzden olduğunuda söyleyenler oldu.
Sizce olgun erkek nedir tarzı hernekadar farklı olsada , mesela ben kıvırcık , clubda dans etmeyi seven , eğlenceli güleç bir insanım?
Kızlar, Ben üniversite hazırlık bölümünde okuyorum sınıfımdakilerden 2 yaş falan büyüğüm 20 yaşındayım?
Cevapla