Bu sene 20 yaşıma gireceğim seneye üniversite sınavına gireceğim geç mi kalmışım?

Lisenin son senedinde acık öğretime kayıt oldum ama laylaylom oldum hiç sınavlara girmedim Şu an yüz yüze çalışmadım da ama çok pişmanım ağlıyorum her gün Mayıs da 3. Dönem sınavlarına gireceğim seneye kadar kredilerimi bitirmiş olur muyum konular ne çalışmak istiyorum yardımcı olabilecek var mı lütfen
Bu sene 20 yaşıma gireceğim seneye üniversite sınavına gireceğim geç mi kalmışım?
Cevapla