20 yaşındayım üniversiteye yeni başlayacağım sizce çok mu geç kaldım?

Bülent Ecevit üniversitesi tercümanlık bölümünu bu sene kazandım. Sınavı geç kazanmak tamamen benim sorumsuzluğum yüzünden oldu. Sizce çok mu geç kaldım hayata?

20 yaşındayım üniversiteye yeni başlayacağım sizce çok mu geç kaldım?
Cevapla