Türkiye Müslümansa, nasıl oluyor da, namus kavramı bu kadar sıradanlaşmaktadır?

Müslümanlığını Türkiyeye nisbeten çok zayıf yaşayan Azerbaycan da oldum. Lisemi gurbette, yani Azerbaycan lisesin de bitirmek zorun da kaldım. Şimdi ise ülkem de üniversitemi okuyorum. Neyse konuya dönelim. Şimdi, Azerbaycanın en iyi tarafı, kızların dini pek önemsemedikleri halde namuslu olmasıdır. En ufak dansa kaldıramaz iken, Türkiye de tesettürlü kızları bile, tavlamanın oldukça basitleştiği ortadadır. Neden durum böyle? Anladığım kadarıyla namusun dinle alakası olmadığı kesin. Allah izin verirse Azerbaycandan kız almayı düşünüyorum onlar da TÜRK.
Türkiye Müslümansa, nasıl oluyor da, namus kavramı bu kadar sıradanlaşmaktadır?
Cevapla