Türkiye neden müslüman bir ulkeymis gibi davranılıyor?

Öncelikle ben agnostikim (tanrının var olup olmadığını bilmeyen kisi) atatürk turkiyenin laik bir devlet olduğunu insanların kendi özgür iradesiyle istediği dine ibadet edebileceğini söylüyor. Ama insanlar turkiyenin resmi dini islammış gibi davranıyor bu beni gerçekten rahatsız ediyor meselâ din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde neden sadece islam hakkında bilgiler öğreniyoruz din sadece islamdan mi ibaret? Başka dinler yok mu? illa din kültürü dersi olucaksa neden sadece islam öğretiliyor niye hepimiz muslumanmisiz gibi davranılıyor? ben oruç tutmuyorum ama oruçlu arkadaşlarımın yanında yemekte yemiyorum ama ben oruç tutmuyorum deyince bana demediklerini bırakmıyorlar türkiye laik bir ülke değil mi? insanlar neden diğerlerinin dinine saygı göstermiyor benim bir dinim yok diyorum allahsiz, putperest gibisinden hoş olmayan kelimeler kullaniyorlar insanlık cidden bu mu? Turkiyenin çoğunun muslumanlardan oluştuğunu biliyorum ama sadece yüzde 5'inin gerçek müslüman olduğunu düşünüyorum kimse islama göre yaşamıyor sözde müslümanlar böyle müslüman olacaksanız olmayın dinin emrettiklerini düzgün yerine getirin söyleyeceklerim bu kadar, okuduğunuz için teşekkür ederim

Türkiye neden müslüman bir ulkeymis gibi davranılıyor?
Cevapla