Ben sarhoşken tanımadığım bir erkekle öpüştüm ve ona çok aşık oldum hic konuşmuyoruz ne yapmalıyım?

Yaklaşık 7 ay önce yaşandı ve bir daha hic görmedim oda beni aramadı ama ben aşık oldum
Ben sarhoşken tanımadığım bir erkekle öpüştüm ve ona çok aşık oldum hic konuşmuyoruz ne yapmalıyım?
Cevapla